Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMFG XD

Stakkars pappaen min.. :p

Jeg så bilder av grusomme gabriel, også freaket jeg helt ut av tanken på at det er ti år siden sist jeg så kaptein sabeltann nå i sommer, så jeg ringte til pappa og var helt hysterisk, oppførte meg som en treåring i telefonen med ham, stakkar.

Drev og ramset opp alt det gøye som skjer i dyreparken, og avslutter med "OG KAPTEIN SABELTANN! Kaptein SABELTANN, pappa!!" skikkelig entusiastisk xD

Men jeg vil bo i Kardemomme by og se dem og Kaptein Sabeltann og gå med min rød og hvit-stripede genser der det står "I <3 Pinky" på.. :(

LAgde den i fjor, men da fikk vi seter skikkelig langt bak, så det viste ikke, og i år har jeg mer penger og kan ha patch foran øyet og ta bilder av meg med kaptein Sabeltann, og kanskje Grusomme Gabriel og :D

Lenke til kommentar

Å fy faen. Oo

En kis på blink sendte med en melding.

Øverst på blinkprofilen står dette:

Er du en person som syntes jeg er sexy? Vil du gjerne "bli bedre kjent med meg ;);)"? Well. Let me show you my careface: -.- (For de av dere som er enda litt tregere enn det. Jeg vil faktisk ikke ha kontakt med dere.)

Så får jeg en b-post "Kem tror du ve ha kontakt me de uansett då?"

Og jeg svarer:

Og dette kunne du ikke skrive i gjesteboken min fordi..?

Hør her, jeg har faktisk hatt folk som har gjort sånt, og jeg ble drittlei det.

DIN mening, som deres. JEg DRITER i den.

Deg<Bæsj.

Hvis du skjønte den ligningen i det hele tatt.

 

Nå kaller han meg emo. Javel? Okei, vi svarer ham en gang til og satser på han holder opp nå.

Uuuh. Jeg er så emo.. xD

Fy faen for et trist menneske du er.

Du er bare enda et rasshøl som er stolt over sin store e-penis og derfor skriver masse dritt til andre for å virke kul .. :)

Du er underholdende.

:)

Du skjønner, jeg har lært meg diverse ting oppigjennom årene (en av dem er bokmål, har du hørt om det? ;)), og en av dem er at folk som slenger drit gjør det ofte for å få et lite kick av selvtillit, ved å rakke ned på andre.

Og uansett hvor mye du benekter at det er derfor du gjør det, eller eventuelt gir meg andre grunner, så kan ingenting legitimere det, fordi du kjenner meg ikke, og jeg ser jo ikke videre emo ut, da har du misforstått noe seriøst.

Så, hvis du fortsatt har veldig lyst til å slenge drit, så kan du jo bare gjøre det, men ikke regn med at jeg nødvendigvis gidder å svare, eller kanskje jeg gjør det. Vi får se. :)

 

Så oppdaterer jeg det som står øverst på profilen min til:

Er du en person som syntes jeg er sexy? Vil du gjerne "bli bedre kjent med meg ;);)"? Well. Let me show you my careface: -.- (For de av dere som er enda litt tregere enn det. Jeg vil faktisk ikke ha kontakt med dere.)

Samme gjelder forsåvidt for de av dere som syntes jeg er dritstygg og ikke verdt å ta kontakt med. Dere trenger ikke sende en b-post om det dere heller.

(Takk til doffennn som minte meg på at det fantes rasshøl, og ikke bare kåtinger på blink :)

 

Oi. Ny b-post. *lese*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...