Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd det skulle være. Eller, det suger jo hestepikk i forhold til vkbb, men så er vkbb tross alt norges beste internett :p

 

På ting jeg ikke får lov og nevne på dette forumet så har jeg 250 KB/s hver vei. Stabilt er det og.

 

Men som sagt, i forhold til vkbb? Bare sorgen... :p

7945988[/snapback]

Huff..sitter på 20/10mbit selv og jeg hadde aldri taklet å gå tilbake til 250kb/s hver vei. Ville ha vært grusomt :p

fiber.png

Gamle vkbb-lina mi *savne*

Man må bare elske vkbb :love:

Lenke til kommentar
Ja, fy faen. De 4 årene med totalnett var også faen meg verdt det.

 

Når de ikke hadde så mange kunder på vår sentral, så var jo linja helt ape. Da jeg hadde 4 mbit, så var det nesten daglidags at den lå på 1 til 1,5 MB/s.

 

Rekorden var på 1,9 :p

 

*savne*

7946008[/snapback]

LoL? Har aldri hatt mer enn 800 kbps jeg :(

Lenke til kommentar
Dinosaur Comics appelerte liksom ikke helt til meg, som demille sier.. Men kan jo sjekke ut litt flere striper og se om det blir bedre..

Skal sjekke de andre iløpet av morgendagen, siden jeg nå ikke er i humør til å lese. :wee:

7945929[/snapback]

Ja, Dinosaur Comics er en ganske sær serie, men de andre jeg anbefalte bør være god underholdning for de aller, aller fleste.

7945996[/snapback]

 

Jeg tror man trenger litt intellekt til å forstå seg på Dinosaur Comics. Kanskje derfor det ikke appellerer helt til noen :p

Lenke til kommentar

Hold munn med linjen din. Jeg har 1000/200, og bor 4,4km fra sentralen. I landets nest rikeste kommune. Kanskje Canal Digital rikker seg til å bygge ut, om jeg er heldig.

(Jeg er så "nerd" at jeg burde hatt det firedobbelte).

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(Hvit-nasjonalistisk brasilianer) sier:

i'm sad by the fact i'm not germanic nor european 

M sier:

you know, can i tell you a secret?

Kjetil sier:

I suppose so

M sier:

i've tried committing suicide once just by the fact i can't stand that i'm brazilian and latin 

M sier:

but i've failed miserably

 

Overnevnte kommer fra en samtale med en hvit-nasjonalist fra Brasil. Såklart veldig tragisk, men likevel så utrolig idiotisk. :ermm:

(Han er veldig opptatt av germanske folk).

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Hold munn med linjen din. Jeg har 1000/200, og bor 4,4km fra sentralen. I landets nest rikeste kommune. Kanskje Canal Digital rikker seg til å bygge ut, om jeg er heldig.

(Jeg er så "nerd" at jeg burde hatt det firedobbelte).

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(Hvit-nasjonalistisk brasilianer) sier:

i'm sad by the fact i'm not germanic nor european 

M sier:

you know, can i tell you a secret?

Kjetil sier:

I suppose so

M sier:

i've tried committing suicide once just by the fact i can't stand that i'm brazilian and latin 

M sier:

but i've failed miserably

 

Overnevnte kommer fra en samtale med en hvit-nasjonalist fra Brasil. Såklart veldig tragisk, men likevel så utrolig idiotisk. :ermm:

(Han er veldig opptatt av germanske folk).

7946137[/snapback]

Stakkars fyr, litt trasige greier. Likevell trekker jeg litt på smilebåndet da! :cool:

 

Men ingen ting er verre enn FPPU !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...