Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vil ha en ordentlig kaffemaskin på jobb. Den kaffen som er fra den faens automaten smaker pyton! BLAH!Blir vel nødt til å kjøpe meg pulverkaffe selv og ordne selv. drit 7945508[/snapback] Sånn stygg greie med kaffesirup? Fy faen, slikt er stygt! Har en slik vi også (Big surprise, er i samme bygg ) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tsk, Dinosaur Comics er høyverdig kunst. Det er snakk om over 900 striper, alle laget med samme tegning, fantastisk, rett og slett. 7945759[/snapback] Helt utrolig altså Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg var tilbøyelig til å gjøre det. 7945726[/snapback] Jeg kan godt sende til Marley. Dyppet i blymaling. 7945747[/snapback] Stalkerfaen. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Helt utrolig altså 7945780[/snapback] Jeg vet! Han har perfeksjonert tegnestilen sin til en slik grad at alt han noensinne vil trenge er en eneste liten seksrammerstegning. Det er muligens verdens åttende underverk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hva er forskjellen paa meg og deg? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Naar Dotten og Steffyboy raanet paa gata Hengte jeg i nabolaget aa royka morsomtobakk Hadde papir og tobakk jeg motte en fyr som ville royke litt med meg han var en ekte gangstah jeg kunne fole det jeg husker enda buzzen vi hadde vi ble fucked up og buzzet som en bie paa crack jeg gjor hvasomhelst for aa overbevise deg om at hasjisj er fun fordi du er min lille gangstah faen ta regjeringa, jeg savner deg hasjisjbror du skjonner sannheten er at alle vil vite hvorfor du aaket inn jeg fortalte dem at du blottet deg saa kom alle disse falske gangstane og ville kjope morsomtobakk paasto de ikke var voldelige men de sodomiserte meg jeg skal ikke snakke om deg til du blir loslatt ikke nevn meg og jeg nevner ikke deg yooo Det er forskjellen hva er forskjellen paa meg og deg? du sier du er god men jeg er iskald jeg reagerer paa hva jeg foler men utrykker aldri folelser jeg er vant til gull og toser Jeg fanger bitches mens de fanger folelser saa hva faen skal jeg gjore? jeg popper pilleglass og sniffer kokain en hjertelos jaevel, blaester bestemodre paa apoteket Min stil er som syre, im glowwin! send jointen rundt hvis du ikke kan takle den mine bestevenner er fra bangladesh hva er forskjellen paa meg og deg? hva? 40k i madrassen hjemme hos mamma og 16 hekkere og jeg kjenner ikke snekkere! til min dod er jeg nordisk jeg foreslar at du holder pusten til det ikke er mer igjen Yo det er forskjellen! Vaerste sang noen gang. Endret 14. februar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vet! Han har perfeksjonert tegnestilen sin til en slik grad at alt han noensinne vil trenge er en eneste liten seksrammerstegning. Det er muligens verdens åttende underverk. 7945806[/snapback] Så interresant.. Jeg har ennå ikke lest den du la ut istad Den appellerte ikke. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vet! Han har perfeksjonert tegnestilen sin til en slik grad at alt han noensinne vil trenge er en eneste liten seksrammerstegning. Det er muligens verdens åttende underverk. 7945806[/snapback] C&H er bedre. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg vet! Han har perfeksjonert tegnestilen sin til en slik grad at alt han noensinne vil trenge er en eneste liten seksrammerstegning. Det er muligens verdens åttende underverk. 7945806[/snapback] Så interresant.. Jeg har ennå ikke lest den du la ut istad Den appellerte ikke. 7945862[/snapback] DU appellerte ikke. faen, hva SKJER med at jeg blir i evig fjortiss humør på kvelden? :sad: Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Da har jeg sett 9 Måneder.. vittig film. Robin Williams er genial Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bårdie! Skjera? 7945889[/snapback] Jeg har så lite lyst og legge meg at jeg henger i SO Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) C&H er bedre. 7945878[/snapback] Joa, C&H er fine greier, men Dinosaur Comics er en helt annen type tegneserie. Du bør forresten sjekke ut de fire andre store, VG Cats, Sinfest, Ctrl+Alt+Del og Penny Arcade. Endret 14. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 DU appellerte ikke. faen, hva SKJER med at jeg blir i evig fjortiss humør på kvelden? :sad: 7945881[/snapback] Au, du er så slem. Huff.. Men natta Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Bårdie! Skjera? 7945889[/snapback] Jeg har så lite lyst og legge meg at jeg henger i SO 7945901[/snapback] Det er jo kos da Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Joa, C&H er fine greier, men Dinosaur Comics er en helt annen type tegneserie. Du bør forresten sjekke ut de fire andre store, VG Cats, Sinfest, , Ctrl+Alt+Del og Penny Arcade. 7945911[/snapback] Dinosaur Comics appelerte liksom ikke helt til meg, som demille sier.. Men kan jo sjekke ut litt flere striper og se om det blir bedre.. Skal sjekke de andre iløpet av morgendagen, siden jeg nå ikke er i humør til å lese. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg har så lite lyst og legge meg at jeg henger i SO 7945901[/snapback] Hehe Har du blitt kvitt Totalnett? Eller har du flyttet fra vestmarka? Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fikk fiber sent i 2005 hos mamma. Men så fant jeg ut at jeg orka ikke bo hjemme, så nå bor jeg i sentrum med sortland elektro ftw Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fikk fiber sent i 2005 hos mamma. Men så fant jeg ut at jeg orka ikke bo hjemme, så nå bor jeg i sentrum med sortland elektro ftw 7945955[/snapback] Kekeke..jeg føler virkelig med deg...sånn virkelig. Sortland elektro er bare...huff Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er faktisk ikke så ille som jeg hadde trodd det skulle være. Eller, det suger jo hestepikk i forhold til vkbb, men så er vkbb tross alt norges beste internett På ting jeg ikke får lov og nevne på dette forumet så har jeg 250 KB/s hver vei. Stabilt er det og. Men som sagt, i forhold til vkbb? Bare sorgen... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dinosaur Comics appelerte liksom ikke helt til meg, som demille sier.. Men kan jo sjekke ut litt flere striper og se om det blir bedre.. Skal sjekke de andre iløpet av morgendagen, siden jeg nå ikke er i humør til å lese. 7945929[/snapback] Ja, Dinosaur Comics er en ganske sær serie, men de andre jeg anbefalte bør være god underholdning for de aller, aller fleste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg