Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan tørke meg i raua å gi det til deg, teller det som et kort?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, jeg er pervers og en syk liten gutt, takk for seg

7945142[/snapback]

Det ville ikke ha betydd noe når det kom fra deg uansett.

 

Er litt teit at det må lages en egen dag for at folk skal gi gaver til hverandre.

Sånt burde jo skje av seg selv, eller?

7945192[/snapback]

Åh, det der er tidenes dårligste argument. Som Teggy sa, se på det som en fin anledning til å virkelig bli kjent med noen.

Endret av Veronica
Lenke til kommentar
Åh, det der er tidenes dårligste argument. Som Teggy sa, se på det som en fin anledning til å virkelig bli kjent med noen.

7945253[/snapback]

Hva med å bare gjøre det en random dag? Hvorfor lage en egen dag for sånt.. Jaja.. Dere får nå drive av :p

Mye koseligere å bli bedt ut / blitt kjent med folk på helt vanlig dager, da ingen forventer atte det skal skje noe og sånt :thumbup:

Endret av Pjuus
Lenke til kommentar

Fredrik sin mening om Valentine: Det å ha en dag der man skal føle seg forpliktet til å kjøpe noe er litt dumt, men det kommer MASSE positivt ut av dagen.

 

Det er den ene dagen i året der mange mennesker, som vanligvis ikke ville gjort noe slikt, vier litt ekstra oppmerksomhet til mennesker de er glad i. Jeg er sikker på at det spres mye glede på en sånn dag, og det er jo alt annet enn negativt.

 

Så klart er det kjedelig for de som ikke får noen oppmerksomhet, men det trenger jo ikke bety noe som helst.

 

Anyway, det at noen endelig tar motet til seg, fordi de kan skylde på valentine, kan bety mye. Kanskje ender de opp som bedre venner, kjærester eller hva nå enn man kunne ønske seg.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Fredrik og TeggY sin mening om Valentine: Det å ha en dag der man skal føle seg forpliktet til å kjøpe noe er litt dumt, men det kommer MASSE positivt ut av dagen.

 

Det er den ene dagen i året der mange mennesker, som vanligvis ikke ville gjort noe slikt, vier litt ekstra oppmerksomhet til mennesker de er glad i. Jeg er sikker på at det spres mye glede på en sånn dag, og det er jo alt annet enn negativt.

 

Så klart er det kjedelig for de som ikke får noen oppmerksomhet, men det trenger jo ikke bety noe som helst.

 

Anyway, det at noen endelig tar motet til seg, fordi de kan skylde på valentine, kan bety mye. Kanskje ender de opp som bedre venner, kjærester eller hva nå enn man kunne ønske seg.

7945298[/snapback]

Fixed.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...