Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

For deg gjør jeg ALT.

 

 

:p

7944293[/snapback]

Så cam senere da?

 

 

Datasmurf: Vel, det blir ikke noe bedre av å sitte å skrive å klage over at du har det bra hele tida heller. Det forværrer bare situasjonen din. Greit nok at du skal prate/skrive om det du føler men når det blir til det å gå rundt å syns synd på seg selv så er og forblir det en vond sirkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ille nok.

Jeg får ikke dra ut og møte to jenter jeg har gledd meg i litt over en måned til å møte.

Jeg får ikke LANe, og festinga jeg hadde planlagt i vinterferien fordi jeg er hjemme alene, kan jeg bare glemme.

 

 

edit:

Jeg er kronisk negativ.

Klarer ikke se ting positivt, SO er det nærmeste jeg kommer liv og jeg har for øyeblikket ingenting annet å skrive om, og skriver jeg ikke, blir det for stille i hodet mitt.

Jeg leser det som står høyt inni meg, og ser for meg at dere er ekte mennesker og at det hele er real life.

Det kurerer ensomhet på en halvbra måte.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Det er ille nok.

Jeg får ikke dra ut og møte to jenter jeg har gledd meg i litt over en måned til å møte.

Jeg får ikke LANe, og festinga jeg hadde planlagt i vinterferien fordi jeg er hjemme alene, kan jeg bare glemme.

7944335[/snapback]

Alle blir syk. Alle har ansvar/plikter og kan ikke gjøre de tingene man skulle ønske at man kunne gjøre.

 

Shit happens, være en man å get over it.

 

b-real er mer mann enn dere to til sammen.  Prøver meg på han :cool:

7944338[/snapback]

Nåh..man er det? :ermm:

 

 

ZenCo: Er en del jau.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...