Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fremtiden min går så langt frem som til de to neste ukene om gangen, og for øyeblikket er de ruinert av sykdom og sengeliggendehet.

Og jeg ligger her i ensomheten uten noe å gjøre siden SNESen min har kvelda og uten at noen besøker meg, da pappa aldri er hjemme, mamma er like paranoid og hypokondersk som meg, søstersen setter lekser og skolearbeid foran familie og venner og minstesøss har nok problemer, som mangelen på ekte venner og det at hu er hata her, bestevenninna hennes er falsk og tok "typen" hennes og hva enn annet man er opptatt av i 13årsalderen.

 

Venner har ikke noe trua på å besøke meg, og svarer sjeldnere og sjeldnere på MSN.

 

Og skolen går til helvete med alt dette fraværet og mangelen på evne til å jobbe med skolearbeid / lese uten å bryte sammen med maks huepine.

7944203[/snapback]

Men sitte i SO klarer du :p

 

Ellers, jeg føler med deg...

Lenke til kommentar
Fremtiden min går så langt frem som til de to neste ukene om gangen, og for øyeblikket er de ruinert av sykdom og sengeliggendehet.

Og jeg ligger her i ensomheten uten noe å gjøre siden SNESen min har kvelda og uten at noen besøker meg, da pappa aldri er hjemme, mamma er like paranoid og hypokondersk som meg, søstersen setter lekser og skolearbeid foran familie og venner og minstesøss har nok problemer, som mangelen på ekte venner og det at hu er hata her, bestevenninna hennes er falsk og tok "typen" hennes og hva enn annet man er opptatt av i 13årsalderen.

 

Venner har ikke noe trua på å besøke meg, og svarer sjeldnere og sjeldnere på MSN.

 

Og skolen går til helvete med alt dette fraværet og mangelen på evne til å jobbe med skolearbeid / lese uten å bryte sammen med maks huepine.

7944203[/snapback]

Selvsagt vil ikke folk besøke deg når du er syk..de vil jo ikke bli smittet selv, det sier seg selv. Du mister ikke vennene dine pga du er syk og at de ikke svarer via msn. Folk kan da ikke stoppe opp å gi deg 100% hele tida fordi at du er syk og trenger oppmerksomhet!

 

Skolearbeidet kan du da ringe å høre hva dere har i lekser og stuff og få den infoen fra medelever, værre en det er det ikke.

 

Marry me?

7944227[/snapback]

Tja...hvis du er snill å oppfører deg så..
Lenke til kommentar

mrbjoern, hva annet er det å gjøre når slutten nærmer seg?

 

bundy, hører på litt musikk, men er ikke mye jeg orker. Nok et tegn på at livet mitt ebber ut :(

Film orker jeg nesten ikke se.

Bare sett to i dag. Schpaaa og FGP.

 

b-real, de kom ikke på besøk før heller :p

Og de svarte ikke noe særlig før heller.

Og ang. skolearbeidet, jeg vet hva vi har.

Særemne, en tale og noen prosjekter som jeg ikke får gjort, fordi jeg sliter med at jeg får hodepine når jeg begynner å lese, samt at alt blir bokstavsuppe.

Og det gjelder ikke bare pensum, men også vanlige bøker og tegneserier.

Så yay.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Jeg vurderer å operere nesa mi for å få litt syketid..

Kan ikke puste med ene neseboret, og hvis jeg tar fingrene oppi der så kjenner jeg at ting er forskjellige :wee:

Hjelper ikke på at jeg har astma, så hvis jeg løper så MÅ jeg ha munnen åpen. Tanta mi har det samme, så ligger nok til familien. All verdens sykdommer untatt hjertesykdommer ligger i familien :p

Jeg er nok den første som ikke er kronisk syk.

har jævlig vondt i ryggen etter ingenting, bestefaren min, og morra mi har store problemer med ryggen, så.. Ser ikke bra ut for den.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
mrbjoern, hva annet er det å gjøre når slutten nærmer seg?

 

bundy, hører på litt musikk, men er ikke mye jeg orker. Nok et tegn på at livet mitt ebber ut :(

Film orker jeg nesten ikke se.

Bare sett to i dag. Schpaaa og FGP.

7944264[/snapback]

HVILKEN SLUTT?? Hva er det som slutter? Livet ditt? Du er da ikke døende syk what so ever. Du overdramatiserer hele greia å lager det til en ting som det ikke er!
Lenke til kommentar
Klart jeg gjør.

Jeg er hypokonder, jeg skrev det lenger opp / bak.

Jeg er også paranoid når det kommer til sykdommer og gjør alltid det verste ut av ting når jeg blir sjuk.

7944309[/snapback]

Men vi er lei :p

 

Spis ribbe, eller fisk for den saks skyld.

 

btw: Du er syk, siden hypokonder er en sykdom det og, værre er det ikke...

Og kyssesjuke er ikke noe ille, du får bare treningsforbud et halvt års tid. Og det smitter ikke etter at det har bryti ut.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...