Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snøfreser?

Har ikke og måkka ut en bil så kanskje ikke så lurt å bruke snøfreser

7944134[/snapback]

Til hælvette med det! Jeg gjør det hele tiden.

Bare ikke kjør snøfreseren på taket til bilen. Snøen oppå bare måker du av.

Klarer du ikke å måke en bil er du pingle.

 

edit: du kan også kjøpe en halveis ødelagt snæfrser at du må dra på den i revers, muskler ;)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Men herregud da man...

Alle dør før eller siden..

7944114[/snapback]

OMFG! Seriøst!?!?!?! :ohmy:

7944130[/snapback]

Ja har du ikke hørt det? o.O
b-real, akkurat nå koser jeg meg absolutt ikke, og klarer faen ikke gjøre det heller.

Ikke klart å kose meg på et par uker, og for øyeblikket er fremtidsplanene mine ruinert.

7944132[/snapback]

So what? Legg deg nye planer da. Verden slutter ikke om fremtidsplanene ikke går. Du lever forsatt og det å sitte å syte på hvor ille man har det hele tida, er det slik du vil gå igjennom hele livet? Ved å huske på hvor syk/dårlig du har det? Nei jeg tror ikke det.
Lenke til kommentar
Til hælvette med det! Jeg gjør det hele tiden.

Bare ikke kjør snøfreseren på taket til bilen. Snøen oppå bare måker du av.

Klarer du ikke å måke en bil er du pingle.

 

edit: du kan også kjøpe en halveis ødelagt snæfrser at du må dra på den i revers, muskler ;)

Hva er det jeg nettopp har gjort? Jo, gravd ut en bil. Ikke kall meg pingle :wee:

Lenke til kommentar

Fremtiden min går så langt frem som til de to neste ukene om gangen, og for øyeblikket er de ruinert av sykdom og sengeliggendehet.

Og jeg ligger her i ensomheten uten noe å gjøre siden SNESen min har kvelda og uten at noen besøker meg, da pappa aldri er hjemme, mamma er like paranoid og hypokondersk som meg, søstersen setter lekser og skolearbeid foran familie og venner og minstesøss har nok problemer, som mangelen på ekte venner og det at hu er hata her, bestevenninna hennes er falsk og tok "typen" hennes og hva enn annet man er opptatt av i 13årsalderen.

 

Venner har ikke noe trua på å besøke meg, og svarer sjeldnere og sjeldnere på MSN.

 

Og skolen går til helvete med alt dette fraværet og mangelen på evne til å jobbe med skolearbeid / lese uten å bryte sammen med maks huepine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...