Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler bestevennen min ikke vil snakke med meg mer etter at han har fått seg dame ><

Jeg syntes det er jævlig trist. Fordi. Han har det visst ikke helt fint. Også.. vil han ikke si hva det er.. :\

7940142[/snapback]

Hadde samme problemet med en kompis når han hadde ei dame på dgang. Jeg fikk ikke en mld fra han engang på nesten 5 mnd. Før det snakket vi sammen hver dag og fant på noe heletiden. Nå er han i en periode igjen hvor han trenger å være litt alene tror jeg. Har ikke hørt noe fra han på over en mnd og ahr gitt opp å spørre om vi skal finne på ting. Er ikke noe vits når han aldri tar tlf, og ikke svarer på mld og msn. Eller kanskje det er meg som er problemet. Hvem veit.

Lenke til kommentar

Aanyways. Jeg kjeder meg. Og jeg er trøtt.

Og vi har ingenting å gjøre i dag.

Og vi er IGJEN blitt kastet ut av klasserommet.

Ingen har giddet å ta fravær.

Jeg kunne blitt hjemme i dag, og ingen hadde brydd seg. (Øyvind tar aldri fravær uansett).

EDIT: Mushi; Jeg tror ikke det er du som er problemet, er en del folk som bare.. Er sånn.

Jeg er bare redd for å miste t oav de beste vennene mine i en sleng, siden de er blitt sammen >>

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Håper det.. Problemet er bare det at sist han hadde dame oppførte de seg AKKURAT sånn i tre måneder, så slo de opp.

Altså. En ting er at jeg ikke får vært med dem, men om de slår opp etter at forelskelsen er over, så vet jeg ikke helt hva jeg gjør.

Fordi. Da kan jeg plutselig ikke være med begge to mer >_<

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...