Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Happy Valentines, folkens ^^

For en perfekt dag å forsove seg til skolen på. :)

Jeg skal klippe ut papirhjerter som om det var konfetti og oversvømme klasserommet i lunsjen.

Og i morgen skal jeg og Mari feire sammen, jeg skal være hennes perfekte kjæreste for en dag, og vi skal spise kjeks og drikke kakao på kirkegården ^^

Og på fredag kommer Torbjørn. *phew* det blir stress å være perfekt kjæreste to dager på rad, så jeg tror jeg driter i det og tar det som det kommer. Faen. Frokosten min er kald. *løpe*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eric er klassens.. "morroklump", som egentlig ingen liker, osm egentlig aldri er på skolen med mindre han er sikker på at han er absolutt nødt, og han har det med å ødelegge dagen min med å fucke med pc'en min om jeg går fra den, skru den av over skulderen min, og diverse annet jævelskap, er ikke bare meg det går ut over. Dog, jeg er vel den eneste som har tatt ham for det. Han er helt jævlig.

Lenke til kommentar
Eric er klassens.. "morroklump", som egentlig ingen liker, osm egentlig aldri er på skolen med mindre han er sikker på at han er absolutt nødt, og han har det med å ødelegge dagen min med å fucke med pc'en min om jeg går fra den, skru den av over skulderen min, og diverse annet jævelskap, er ikke bare meg det går ut over. Dog, jeg er vel den eneste som har tatt ham for det. Han er helt jævlig.

7939284[/snapback]

Ja, vi har en som også nesten passer til den beskrivelsen... :thumbdown:

(btw. tid for litt cs... forhåpentligvis blir jeg så sliten at jeg sovner etterpå :sleep:)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...