Eplefe Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Happy Valentines, folkens ^^ For en perfekt dag å forsove seg til skolen på. Jeg skal klippe ut papirhjerter som om det var konfetti og oversvømme klasserommet i lunsjen. Og i morgen skal jeg og Mari feire sammen, jeg skal være hennes perfekte kjæreste for en dag, og vi skal spise kjeks og drikke kakao på kirkegården ^^ Og på fredag kommer Torbjørn. *phew* det blir stress å være perfekt kjæreste to dager på rad, så jeg tror jeg driter i det og tar det som det kommer. Faen. Frokosten min er kald. *løpe* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 For en flott dag å være sjuk på. PCen min har kommet, pappa kommer hjem tidlig og tar den med seg fra posten og hele DragonBall-episodre på YouTube. Yay ^^ Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Happy Valentines day Håper alle får en fin dag, jeg derimot må jobbe hele dagen Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Happy Valentines day Håper alle får en fin dag, jeg derimot må jobbe hele dagen 7939118[/snapback] *Valentinklem* Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Happy Valentines day Håper alle får en fin dag, jeg derimot må jobbe hele dagen 7939118[/snapback] Og jeg sitter nå hjemme etter en time på skolen og er syk Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Happy Valentine ja. Men hva skal jeg kjøpe til Maria? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Uffda. ^^ *gi multisync en trøsteklem* Jeg sitter på skolen nå, de har visst holdt på med noen forsøk med eter som ikke gikk så bra, klasserommet er i karantene, og læreren står i beskyttelsesdrakt eller whatever og vasker. xD Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) *Sukk* I dag er jeg syk, utrolige magesmerter og kvalme. Someone gimme a hug? EDIT: Spiste noen dårlige hamburgere. De var utrolige gode, dog. Endret 14. februar 2007 av WhiteDragon Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg sitter på skolen nå, de har visst holdt på med noen forsøk med eter som ikke gikk så bra, klasserommet er i karantene, og læreren står i beskyttelsesdrakt eller whatever og vasker. xD 7939246[/snapback] Kuuuuult... skulle ønske vi kunne gjøre litt sånnt :!: Men det skjer nok kanskje senere... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det gjør det nok. Forhåpentligvis glemte Eric beskyttelsesbriller, så jeg slipper å se ham på skolen i dag. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg fryser... Vil hjem å se Heroes å gjemme meg under dyna Er ikke syk eller noe, blir aldri syk jeg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Det gjør det nok. Forhåpentligvis glemte Eric beskyttelsesbriller, så jeg slipper å se ham på skolen i dag. 7939267[/snapback] ok, og hvem er Eric? (hva er det som gjør at du ikke vil treffe han) Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg fryser... Vil hjem å se Heroes å gjemme meg under dyna Er ikke syk eller noe, blir aldri syk jeg 7939268[/snapback] Ooh, Heroes er er gøyalt Er det kommet ny episode? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Grr. Jeg har lyden av en opptatt telefon i øret. Utrolig irriterende Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Eric er klassens.. "morroklump", som egentlig ingen liker, osm egentlig aldri er på skolen med mindre han er sikker på at han er absolutt nødt, og han har det med å ødelegge dagen min med å fucke med pc'en min om jeg går fra den, skru den av over skulderen min, og diverse annet jævelskap, er ikke bare meg det går ut over. Dog, jeg er vel den eneste som har tatt ham for det. Han er helt jævlig. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ooh, Heroes er er gøyalt Er det kommet ny episode? 7939277[/snapback] 15 er den nyeste, jeg.. "så den på amerikansk fjernsyn" igår.. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Eric er klassens.. "morroklump", som egentlig ingen liker, osm egentlig aldri er på skolen med mindre han er sikker på at han er absolutt nødt, og han har det med å ødelegge dagen min med å fucke med pc'en min om jeg går fra den, skru den av over skulderen min, og diverse annet jævelskap, er ikke bare meg det går ut over. Dog, jeg er vel den eneste som har tatt ham for det. Han er helt jævlig. 7939284[/snapback] Ja, vi har en som også nesten passer til den beskrivelsen... (btw. tid for litt cs... forhåpentligvis blir jeg så sliten at jeg sovner etterpå ) Endret 14. februar 2007 av multisync Lenke til kommentar
jH- Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 15 er den nyeste, jeg.. "så den på amerikansk fjernsyn" igår.. 7939289[/snapback] Superdupert! Får gå til anskaffelse av den så snart skolen gir seg Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Pink Floyd - Echoes ^^ Fin sang.... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Pink Floyd - Echoes ^^ Fin sang.... 7939342[/snapback] Pink Floyd - Goodbye Blue sky Finere sang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg