Sidious Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ah...da skal jeg møte venninner og venner på jernbanestasjonen om snaue to timer. Jepp. I dag skal vi nemlig til Tallinn en snartur. Det eneste som nå suger noe så inni helvete er at jeg begynner å bli syk. Føler meg svak, nesa er tett og halsen er sår. Så typisk. Jeg er syk type to ganger i året, selvsagt måtte dette inntreffe nå. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 En liten snartur til Tallin? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ustedalen: Jepp. En venninne fra skolen fiksa gratisbilletter (en vei iallfall). Bor forresten i Helsinki (noe jeg kanskje burde nevne, ellers høres det litt rart ut). Her går det jo båter til og fra Tallinn i ett. Kommer tilbake i kveld. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ah, du bor i Helsinki ja. Hadde ikke du en finsk dame som bodde i Japan forresten? Og kan du flytende finsk? Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ustedalen: Du husker godt. Stemmer det. Flytende finsk..tja, jeg kan det vel noenlunde greit, men langt fra flytende. Vanskelig språk. *savne norsk* Kan skrive ganske bra finsk dog. Jeg er faktisk halvt finsk, men er født og oppvokst i Norge (i det kalde nord). Så jeg har alltid vært vant til å prate norsk...c'est la vie. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Ah, jeg er flink. Skulle ikke dere gifte dere også? Jeg har alltid hatt noe for Finland. Jeg hater både dansker og svensker, men finner (?) er tøffe. Tøft språk er det også. Nå må jeg spise litt før jeg legger meg. God natt. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Skal ikke gifte oss ennå, hehe. Satser på å gjøre det når man begynner å nærme seg 30-årene. Tror jeg da. Jeg er jo fortsatt relativt ung... Joda, liker finsk, men har gått litt lei det. Det har vel noe med meg som person å gjøre også, er litt sjenert av meg, så har ikke så lett for å prate finsk...lettere med noen, vanskeligere med andre. Jaja, heldigvis snakker jeg flytende engelsk. Jeg liker svensk. Studerer faktisk svensk på skolen her, det er jo elsk. God natt du! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 b-real: Åja, du e våken. Imponerende. *gi tørrfesk te* Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 *hoste i vei* Gledelig alle hjerters dag alle sammen Jeg hørte nettopp den verste voldtakinga av en sang noensinne. Sugababes vs. Girls Aloud - Walk this way. Jeg ligger i fosterstilling og gråter enda. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Morgen smurfen. Den der har jeg ikke hørt, gitt... Happy Valentine's Day! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Unngå den for alt i verden. Mine ører blør! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Æsj, er det denna dagen i dag ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Okay, nå er jeg redd. Vel, litt redd i alle fall. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Idag er det valentine, jeg og dama skal opp i slalombakken på skidag (jeg må vist kjøre alene da ) Åja, HAPPY VALENTINE til dere også da... Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 jeg er singel og bryr meg ikke, men det er skidag på skolen i dag så jeg gleder meg til det ihvertfall! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Fazermint er i grunn jævlig godt ^^ Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 EDIT: Skjorten er "oppblåst" og gir et større intrykk av magen min enn det som er sant. 7938774[/snapback] Haha, jeg måtte fnise litt der. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Der stikker Sirslask for å stå på snowboard Lenke til kommentar
Jonte666 Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Sirslask: Jeg skal ikke stå på snowboard, jeg skal henge med de som står på skøyter Det er det alle skal, nesten ingen som skal stå på snowboard Endret 14. februar 2007 av Jonte666 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Sirslask: Jeg skal ikke stå på snowboard, jeg skal henge med de som står på skøyter Det er det alle skal, nesten ingen som skal stå på snowboard 7939013[/snapback] Hvilket gammelt sted er det du bor siden ingen skal stå på snowboard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg