Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Ah...da skal jeg møte venninner og venner på jernbanestasjonen om snaue to timer. Jepp. I dag skal vi nemlig til Tallinn en snartur. :) Det eneste som nå suger noe så inni helvete er at jeg begynner å bli syk. Føler meg svak, nesa er tett og halsen er sår. Så typisk. Jeg er syk type to ganger i året, selvsagt måtte dette inntreffe nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ustedalen: Du husker godt. Stemmer det. :)

Flytende finsk..tja, jeg kan det vel noenlunde greit, men langt fra flytende. Vanskelig språk. *savne norsk* Kan skrive ganske bra finsk dog.

Jeg er faktisk halvt finsk, men er født og oppvokst i Norge (i det kalde nord). Så jeg har alltid vært vant til å prate norsk...c'est la vie.

Lenke til kommentar

Skal ikke gifte oss ennå, hehe. Satser på å gjøre det når man begynner å nærme seg 30-årene. Tror jeg da. Jeg er jo fortsatt relativt ung...

Joda, liker finsk, men har gått litt lei det. Det har vel noe med meg som person å gjøre også, er litt sjenert av meg, så har ikke så lett for å prate finsk...lettere med noen, vanskeligere med andre. Jaja, heldigvis snakker jeg flytende engelsk.

Jeg liker svensk. Studerer faktisk svensk på skolen her, det er jo elsk.

God natt du!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...