Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sier det, akkurat som jeg sa det. Helt til man får seg kjæreste, og da er det utrolig artig.

7938479[/snapback]

Jeg syns fortsatt at det er en teit kjøpedag. Og for meg er det vel egentlig en helt vanlig dag som alle andre :shrug:

7938489[/snapback]

Hvordan kan kjøpedag og teit brukes samtidig? Penger er til for å brukes, mennesker er til å for å elske og glede, og da er det greit med en dag hvor man planlegger å gjøre masse romantisk jalla man ikke rekker ellers i hverdagen.

Lenke til kommentar
sendte i dag en eeeevig lang whine e-post til Blizzard angående jævlig ræva PvP modul i spillet. Jeg KLIKKER at en lvl?? løper halve området etter en lvl29(meg) for å ta meg.

7938533[/snapback]

"LOL roll PvE then, m8, and fuck off if you can't take it, st00pid"

 

...

 

:wallbash:

Lenke til kommentar

Zlatzman: Hva med de som tåler det, men som aldri får muligheten til å faktisk oppleve en kamp, fordi de konstant blir slått ned av sterkere folk? Skal det være sånn at nye som begynner å spille ikke engang skal få muligheten? Bare et spørsmål :)

 

Men altså, er man på en PvP-server, så selvfølgelig må man tåle å bli tatt av motstanderen. Det er hele poenget med spillet. Men det blir feil når man som level 30 gang på gang blir tatt av en to-tre 60-70-spillere, for man har ikke en gang noen mulighet til å kunne PRØVE å kjempe imot. Lurer på hva folk hadde tenkt hvis Blizzard hadde innført en slags sperre som fulgte honor points systemet, at de figurene man ikke får noen poeng for å drepe ("grå figurer"), heller ikke kunne ha blitt tatt. Altså at man kun kan kjempe mot de som faktisk har en mulighet til å kjempe imot. (Og really, er man 30, og det kommer en 40 som vil ta deg, så har du fortsatt veldig liten sjanse :p)

 

Tror det hadde ført til at én gruppe (de som faktisk vil spille et ordentlig spill) hadde blitt fornøyd, mens en annen gruppe (de som synes ganking er gøy, og som elsker hele uforutsigbarheten med pvp) hadde blitt forbanna fordi "spillet hadde blitt ødelagt".

 

Men takk til Blizzard for at det finnes flere typer servere, at man kan velge hvordan man vil spille. Problemet er bare at de som faktisk VIL flytte over til annen server (som meg og Leftfield) må betale for det, og det har ikke vi mulighet til nå. Leftfield har tre figurer han spiller med (og to banks), og det vil ende opp med 500 kroner for flytting i tillegg til månedlig betaling og spillene i seg selv for å få en god spilleopplevelse.

 

Ja, han kunne ha begynt på en PvE-server med en gang, men når du har hele kompisgjengen din der er det greit å kunne spille med dem. Og når du har spilt opp flere figurer er det ikke veldig lett å bare begynne på nytt på en annen server.

 

For min del skjønner jeg begge sider av saken, og jeg har bare begynt å bli /care når det gjelder ganking. Det er en del av spillet sånn som det er nå (uansett hvor irriterende det er), men det er ikke noe jeg får gjort noe med. Jeg er bare frustrert fordi jeg ikke har råd til å flytte enda :/

 

Humm. Dette ble langt. Hva var egentlig poenget mitt? Jo, Blizzard er onde, bare slutt å spille så er alle problemene løst, var det ikke så? ;)

Lenke til kommentar

Selvsagt er Blizzard onde. Jeg kjenner forøvrig ikke tilstanden i WoW da jeg ikke spiller det. Det optimale i mine øyne er noen områder der man kan gå rundt uten fare for å dø. Der kan man skaffe XP og slikt. Utenfor dette er det PvP-områder der det er alle mot alle. Kanskje noen arenaer der man kan ha avtalte kamper om gull eller noe sånn for å få en "fair" fight.

Lenke til kommentar
Selvsagt er Blizzard onde. Jeg kjenner forøvrig ikke tilstanden i WoW da jeg ikke spiller det. Det optimale i mine øyne er noen områder der man kan gå rundt uten fare for å dø. Der kan man skaffe XP og slikt. Utenfor dette er det PvP-områder der det er alle mot alle. Kanskje noen arenaer der man kan ha avtalte kamper om gull eller noe sånn for å få en "fair" fight.

7938633[/snapback]

I startområdene og i sin egen sides byer kan man ikke bli tatt hvis ikke man har valgt det selv. Men dette er stort sett kun level 1-20 områder, og når man går helt opp til 70 tilbringer man mesteparten av tiden i contested territories, der man kan risikere å bli tatt når som helst. Det finnes også battlegrounds der man spiller lag mot lag mot hverandre. Men mye av spillet går ut på å gjøre forskjellige oppdrag, og er man uheldig blir man hele tiden avbrutt fordi man blir ganka. Det du sier kunne også ha hjulpet mye, at man har steder der man er tryggere også når man kommer høyere opp.

 

På en normal (PvE) server er det sånn spillet er. Da velger man selv om man vil engasjere seg i kamp mot andre spillere, men ellers er man "trygg" fra motstanderne. Jeg godtar dette fullt ut (hadde det kun vært PvP hadde jeg reagert, men når man har ulike typer spillservere har man full valgfrihet), men som sagt, problemet er at jeg gjerne vil spille, men ikke har råd til å flytte, og da blir man bare mer og mer frustrert ettersom man føler at spillet blir ødelagt.

 

Og nei, Steffy, det er akkurat det motsatte jeg sier ;)

 

(PlZ GIEF ME SOEM GOLD I NEEDZ IT PLZ?)

Lenke til kommentar

Ble faktisk litt glad jeg nå.. jeg trente mye før og sånn. gikk fra 55 kilo i benken til 85 på ca et halvt år, armene mine vokste så fort at jeg fikk noen strekkmerker. Drev ikke med bol, men jeg bygde muskler fort.

 

Så begynte jeg og spille wow den dagen det kom ut, mye! Så har jeg lagt på meg frem til i dag og nå veier jeg 100 kilo.

 

Men jeg klarte lett 20 push-ups. kunne sikkert klart nesten 35 tenker jeg. Så da har jeg fortsatt musklene under alt fettet :p

 

Kanskje begyne å trene igjen, ja. Blir til det når jeg får meg den nye jobben ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...