Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
B-real: Det må i såfall være ganske nytt? For bare en uke siden var det en som spurte her i SO om det var noen som hadde det fordi han trengte det. Men får ta deg på ordet, da ^^

7936035[/snapback]

http://www.hardware.no/nyheter/nettverk_og..._for_alle/36202

 

 

har jeg gått glipp av noe?

7936081[/snapback]

Gammel spammer som ikke gir seg. ISP-varsling blir vel neste steget vil jeg tro :)
Lenke til kommentar
Hvorfor tar alltid folk piller når de har vondt i hodet? Jeg tror faktisk et glass vann hjelper ganske bra for de fleste.

7936136[/snapback]

Vell, jeg har som oftest hodepine hver gang jeg har vond i hodet, og ikke bare litt vondt i hodet. Og jeg kan si deg at et glass vann hjelper ikke meg en flekk, og hvis jeg ikke tar panodil så har jeg vondt i hode til jeg legger meg, så da velger jeg heller å ta panodil en å ha veldig vond i hodet resten av kvelden + problemer med å sove. Det er min grunn til å ta piller når jeg har vondt i hodet. Bra nok for deg?

Men nok om det, jeg tror snart jeg skal få opp noen bilder av nerdebula mi men det er ikke sikkert at det kommer i det hele, spørs om jeg orker :p

Lenke til kommentar
Jeg tar piller når jeg har..ehm vondt i magen  :ermm: . Hater å ha det . Ja,jeg vil heller være svak enn å lide
Et glass hjelper ikke noe særlig mot magevondt, så det skjønner jeg. :wee:
Vell, jeg har som oftest hodepine hver gang jeg har vond i hodet, og ikke bare litt vondt i hodet. Og jeg kan si deg at et glass vann hjelper ikke meg en flekk, og hvis jeg ikke tar panodil så har jeg vondt i hode til jeg legger meg, så da velger jeg heller å ta panodil en å ha veldig vond i hodet resten av kvelden + problemer med å sove. Det er min grunn til å ta piller når jeg har vondt i hodet. Bra nok for deg?

Men nok om det, jeg tror snart jeg skal få opp noen bilder av nerdebula mi men det er ikke sikkert at det kommer i det hele, spørs om jeg orker :p

Fah, ikke skriv så mye da. :[
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...