Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Var visst bråk på skolen i dag . Noen jenter kom forbi en av vennene mine i gangen . Så begynte de å si slike ting som : Du er så stygg,ingen liker deg etc . Da hun sa noe tilbake kom hun ene berta tilbake og skrek : Din jævla fitte! jeg skal drepe deg . Elsker slike folk 7934665[/snapback] Minner meg om ungdomsskolen, 8 klassen. Ahh.. minner man prøver å fortrenge. Nå har alle vokst opp og blitt gode venner. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Så det er 8. trinnet det er noe galt med, da forstår jeg... Synes ikke det høres no gøy ut å være jente jeg. Gutter slåss litt så er de ferdig, hadde aldri klart den drittsnakkinga som er blant mange av jentene på skolen... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 8? Nei..jeg hadde ingen problemer med slikt i 8 klasse jeg Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er jo eindel drittsnakking blant gutar òg då Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er jo eindel drittsnakking blant gutar òg då 7934804[/snapback] au ja, det var harde tider det Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) 8? Nei..jeg hadde ingen problemer med slikt i 8 klasse jeg 7934803[/snapback] Jepps, 8. Gah, jeg og vennina mi kom i klasse med DE bertene. Huff Husker jeg og ei annen krangla hver eneste dag. Hun kalte meg diverse stygge ord jeg ikke sier her (Hvorfor? Aner ikke, kjente henne såvidt), jeg overså henne. Etterhvert ble jeg lei av å overse henne, så jeg konfronterte hu. Første gangen endte det ille, hun ble lei seg da jeg sa hun ligna på en mann. HUN ble lei seg, etter all den drittkastinga mot meg. Andre gangen fikk vi snakka ordentlig sammen..Hun hadde visst fått det får seg at jeg baksnakka henne og venninene hennes, derfor var hun så slem mot meg og vennina mi Åh, jenter skal alltid lage så mye drama. Menmen.. Endret 13. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Demille : Ja, hvorfor alt drittpratet? kanskje for å føle seg bedre enn andre eller noe slikt Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Demille : Ja, hvorfor alt drittpratet? kanskje for å føle seg bedre enn andre eller noe slikt 7934838[/snapback] Hun var vel utrolig usikker på seg selv. Hadde fått for seg at jeg baksnakket henne ol.. Hvorfor skulle jeg det? Har ingen store gleder av å kaste dritt om andre jeg ikke kjenner. Faktisk. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Var ein fyr som generelt var sur på meg gjennom ungdomsskulen fordi eg hadde lasta ned eit spel av han på eit lan. Det hadde visst ikkje funka etterpå... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hater når jenter bryter hverandre ned på den måten. er ikke digg å se dem du er glad i være såra og prøve å trøste til ingen nytte :/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jaja, det ER mye drittkasting blant oss gutter og. Er vel bare å innse det Men det beste er bare å ikke bry seg om det, tenke på stakkars de folka som må plage andre for at dem skal ha det bra sjøl. Dem kommer jo ikke langt... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Var ein fyr som generelt var sur på meg gjennom ungdomsskulen fordi eg hadde lasta ned eit spel av han på eit lan. Det hadde visst ikkje funka etterpå... 7934867[/snapback] Håhå, jeg spytta på en gutt i 7. Han er fortsatt sur på meg Gah, så mye dumt jeg gjorde. Må si at etter jeg ble nerd har livet mitt blitt mye bedre Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kvinnfolk er å blir å blir kvinnfolk og de lager seg problemer som ikke eksisterer som oftest. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jaja, det ER mye drittkasting blant oss gutter og. Er vel bare å innse det Men det beste er bare å ikke bry seg om det, tenke på stakkars de folka som må plage andre for at dem skal ha det bra sjøl. Dem kommer jo ikke langt... 7934880[/snapback] men er ikke på den måten med gutter. gutter klikker ikke totalt og skriker i tryne på folk at dem er noen jævla stygge tapere som kan brenne i helvete Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 @ Demille Konklusjon, vi nerder har det bra. I vårt lille samfunn her på diskusjon.no Kanskje dette er veien å gå? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kvinnfolk er å blir å blir kvinnfolk og lager seg problemer som ikke eksisterer som oftest. 7934894[/snapback] Touché. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kvinnfolk er å blir å blir kvinnfolk og lager seg problemer som ikke eksisterer som oftest. 7934894[/snapback] Jeg hater dramaqueens. Lenke til kommentar
000111222 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jaja, det ER mye drittkasting blant oss gutter og. Er vel bare å innse det Men det beste er bare å ikke bry seg om det, tenke på stakkars de folka som må plage andre for at dem skal ha det bra sjøl. Dem kommer jo ikke langt... 7934880[/snapback] men er ikke på den måten med gutter. gutter klikker ikke totalt og skriker i tryne på folk at dem er noen jævla stygge tapere som kan brenne i helvete 7934901[/snapback] Jo? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kvinnfolk er å blir å blir kvinnfolk og de lager seg problemer som ikke eksisterer som oftest. 7934894[/snapback] Ikke alle vel . Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg hater dramaqueens.7934907[/snapback] Er ikke bare snakk om dramaqueens...dere har en tendens til å gjøre et helt enkelt problem til noe helt gigantisk..men men, ingen regel uten unntak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg