Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Var visst bråk på skolen i dag . Noen jenter kom forbi en av vennene mine i gangen . Så begynte de å si slike ting som : Du er så stygg,ingen liker deg etc . Da hun sa noe tilbake kom hun ene berta tilbake og skrek : Din jævla fitte! jeg skal drepe deg . Elsker slike folk :ermm:

7934665[/snapback]

Minner meg om ungdomsskolen, 8 klassen. Ahh.. minner man prøver å fortrenge.

 

Nå har alle vokst opp og blitt gode venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
8? Nei..jeg hadde ingen problemer med slikt i 8 klasse jeg  :hmm:

7934803[/snapback]

Jepps, 8. Gah, jeg og vennina mi kom i klasse med DE bertene. Huff :wee: Husker jeg og ei annen krangla hver eneste dag. Hun kalte meg diverse stygge ord jeg ikke sier her (Hvorfor? Aner ikke, kjente henne såvidt), jeg overså henne. Etterhvert ble jeg lei av å overse henne, så jeg konfronterte hu. Første gangen endte det ille, hun ble lei seg da jeg sa hun ligna på en mann. HUN ble lei seg, etter all den drittkastinga mot meg.

 

Andre gangen fikk vi snakka ordentlig sammen..Hun hadde visst fått det får seg at jeg baksnakka henne og venninene hennes, derfor var hun så slem mot meg og vennina mi :roll: Åh, jenter skal alltid lage så mye drama. Menmen..

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Var ein fyr som generelt var sur på meg gjennom ungdomsskulen fordi eg hadde lasta ned eit spel av han på eit lan. Det hadde visst ikkje funka etterpå...  :hmm:

7934867[/snapback]

Håhå, jeg spytta på en gutt i 7. Han er fortsatt sur på meg :wee:

 

Gah, så mye dumt jeg gjorde. Må si at etter jeg ble nerd har livet mitt blitt mye bedre :D

Lenke til kommentar
Jaja, det ER mye drittkasting blant oss gutter og. Er vel bare å innse det :( Men det beste er bare å ikke bry seg om det, tenke på stakkars de folka som må plage andre for at dem skal ha det bra sjøl. Dem kommer jo ikke langt...

7934880[/snapback]

men er ikke på den måten med gutter. gutter klikker ikke totalt og skriker i tryne på folk at dem er noen jævla stygge tapere som kan brenne i helvete

Lenke til kommentar
Jaja, det ER mye drittkasting blant oss gutter og. Er vel bare å innse det :( Men det beste er bare å ikke bry seg om det, tenke på stakkars de folka som må plage andre for at dem skal ha det bra sjøl. Dem kommer jo ikke langt...

7934880[/snapback]

men er ikke på den måten med gutter. gutter klikker ikke totalt og skriker i tryne på folk at dem er noen jævla stygge tapere som kan brenne i helvete

7934901[/snapback]

Jo?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...