Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, k. Men sett at dei lagar større avstand til vatnet. Då ville det jo berre bli større splæsj, og du blir avhengig av trapp opp til dassen... :hmm:

7934581[/snapback]

Hvis det endrer det sånn at vannover flaten blir skjeiv og splasjen blir kastet mot toalett veggen?

7934590[/snapback]

Skal man endre på tyngdekraften da? :p

Lenke til kommentar

yay! dagen er reddet! Jeg har 4stk pepsi max og 1stk resident evil 4 til ps2! wee!

Jeg har dårlig selvtillit har jeg funnet ut, bare en ting å gjøre med det...

1. Slette WoW (gjort)

2. jeg trenger seriøst en ny hårsveis

3. jeg skal få noe jeg har hatt lyst på i flere år, piercing i øyebrynet!

hmm... det blir alt for nå :thumbup:

Lenke til kommentar
yay! dagen er reddet! Jeg har 4stk pepsi max og 1stk resident evil 4 til ps2! wee!

Jeg har dårlig selvtillit har jeg funnet ut, bare en ting å gjøre med det...

1. Slette WoW (gjort)

2. jeg trenger seriøst en ny hårsveis

3. jeg skal få noe jeg har hatt lyst på i flere år, piercing i øyebrynet!

hmm... det blir alt for nå  :thumbup:

7934632[/snapback]

hehe, smart å komme seg ut i livet en å bare sitte å game WoW ;)

Jeg er smålig bekrymret over meg selv..sitter her å smører hendene med krem.. :p

Lenke til kommentar

Var visst bråk på skolen i dag . Noen jenter kom forbi en av vennene mine i gangen . Så begynte de å si slike ting som : Du er så stygg,ingen liker deg etc . Da hun sa noe tilbake kom hun ene berta tilbake og skrek : Din jævla fitte! jeg skal drepe deg . Elsker slike folk :ermm:

Lenke til kommentar
Var visst bråk på skolen i dag . Noen jenter kom forbi en av vennene mine i gangen . Så begynte de å si slike ting som : Du er så stygg,ingen liker deg etc . Da hun sa noe tilbake kom hun ene berta tilbake og skrek : Din jævla fitte! jeg skal drepe deg . Elsker slike folk :ermm:

7934665[/snapback]

Huff, det dem som tror de er best, men egentlig er noen tapere..Må være kjett for vennina.. Er jo ikke bare lett og overse det som skjedde..Men det er det man burde.

Lenke til kommentar

7934665[/snapback]

:wee:

Egentlig hater jeg sånne folk da...

btw: Hva skjer med verden? 75% av jentene i 8. er emoer som røyker, drikker å som går med miniskjørt (ey, hvor ble det av skjørtet!?)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...