Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hehe neida, men seriøst, skriv om den ordningen de har begynt med i England, innvandrere må ha Engelsk opplæring vis ikke får de ikke trygd, dvs, de må gjøre noe for å bli integrert i samfunnet å ikke bare få masse penger rett i fanget.

 

Syns det skulle begynt med det å Norge å jeg

7931883[/snapback]

Engelsk opplæring? De må kunne språket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men ikke obligatorisk, for kvinner og menn og barn, i norge så reiser jo mannen ut men kjerringa er hjemme, likestilling ftw

7931926[/snapback]

Oyeah! Det er slik i bygda jeg kommer fra, mennene kan norsk noenlunde, de har tatt språkkurs men ingen av damene har gjort det

 

Han ene duden har også blitt busta i å piske sønnen sin med beltet sitt :ermm:

 

DJ_Dark: Selvsagt skal du det :p

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Skal jeg hilse fra deg og si nei da eller?

7931965[/snapback]

Det må du bare gjøre :)

 

Mathias har bursdag! :fun:

 

(Det har forøvrig også en i klassen min, eksen min, bestekameraten min (en annen enn Mathias) og onkelen min)

7931968[/snapback]

Hm, nok folk det ja, jeg liker ikke slikt, alt for dyrt :p

 

Gamle naboen slo jo barna så det sang, de hadde vinduene åpne å greier.

Skulle skutt slike folk

Endret av Equerm
Lenke til kommentar
Skulle skutt slike folk

7931975[/snapback]

 

Ja.. Eller kasta de ut av landet, faen det kommer jo utlendinger hit å sier at de aldri kan reise tilbake til landet sitt for da blir de drept, men de kan reise ned på ferie dit!

 

OG DET VERSTE ER AT VI SLIPPER DE INN IGJEN ETTER DE KOMMER HJEM FRA LANDET DE ALDRI KUNNE REISE TILBAKE TIL! :realmad:

Lenke til kommentar
Skulle skutt slike folk

7931975[/snapback]

 

Ja.. Eller kasta de ut av landet, faen det kommer jo utlendinger hit å sier at de aldri kan reise tilbake til landet sitt for da blir de drept, men de kan reise ned på ferie dit!

 

OG DET VERSTE ER AT VI SLIPPER DE INN IGJEN ETTER DE KOMMER HJEM FRA LANDET DE ALDRI KUNNE REISE TILBAKE TIL! :realmad:

7931985[/snapback]

 

Godt poeng, 1års ferie der nede er greit :p

Lenke til kommentar
Ja.. Eller kasta de ut av landet, faen det kommer jo utlendinger hit å sier at de aldri kan reise tilbake til landet sitt for da blir de drept, men de kan reise ned på ferie dit!

 

OG DET VERSTE ER AT VI SLIPPER DE INN IGJEN ETTER DE KOMMER HJEM FRA LANDET DE ALDRI KUNNE REISE TILBAKE TIL!    :realmad:

7931985[/snapback]

Det er ganske sprøtt ja!

Og det er forferdelig rart at ingen reiser tilbake, isteden sitter de bare å koper i en sofa her og lever på trygd, menst de regelmessig banker kona si og gifter vekk ungene sine

 

Heldigvis er det ikke alle som er slik da

Lenke til kommentar
Det er ganske sprøtt ja!

Og det er forferdelig rart at ingen reiser tilbake, isteden sitter de bare å koper i en sofa her og lever på trygd, menst de regelmessig banker kona si og gifter vekk ungene sine

 

Heldigvis er det ikke alle som er slik da

7931997[/snapback]

 

Det finns mange som er hyggelige, absolutt, men jeg syns utenriks politikken til Norge er helt blåst, jeg er for å hjelpe folk ved å dele noen av godene ved å bo i Norge, men det er jævlig lenge siden vi har bytta på rollene om å være snille og hjelpe folk og å bli utnytta, for det er det vi blir nå.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...