Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hehe neida, men seriøst, skriv om den ordningen de har begynt med i England, innvandrere må ha Engelsk opplæring vis ikke får de ikke trygd, dvs, de må gjøre noe for å bli integrert i samfunnet å ikke bare få masse penger rett i fanget. Syns det skulle begynt med det å Norge å jeg 7931883[/snapback] Engelsk opplæring? De må kunne språket? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hva var det jeg sa om politikk? Begynner jeg på det det kommer det fire-fem sider. xD Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Engelsk opplæring? De må kunne språket? 7931890[/snapback] De må kunne beherske språket, for mange utlendinger klager på at det er den eneste grunnen til at de ikke får jobb, pga de ikke behersker språket. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 De må kunne beherske språket, for mange utlendinger klager på at det er den eneste grunnen til at de ikke får jobb, pga de ikke behersker språket. 7931898[/snapback] Her hos oss har vi voksen opplæring til innvandrere. De lærer seg språket ol. Men ikke alle kommuner har sånn ordning.. Det er synd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Killequo! Hvor er du ditt svin!? Grattis med dagen! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Her hos oss har vi voksen opplæring til innvandrere. De lærer seg språket ol. Men ikke alle kommuner har sånn ordning.. Det er synd. 7931913[/snapback] Ja men ikke obligatorisk, for kvinner og menn og barn, i norge så reiser jo mannen ut men kjerringa er hjemme, likestilling ftw Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Killerquo kommer innom meg i dag for å kjøpe øl siden han blir 18! Skal jeg nekte han? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ja men ikke obligatorisk, for kvinner og menn og barn, i norge så reiser jo mannen ut men kjerringa er hjemme, likestilling ftw 7931926[/snapback] Oyeah! Det er slik i bygda jeg kommer fra, mennene kan norsk noenlunde, de har tatt språkkurs men ingen av damene har gjort det Han ene duden har også blitt busta i å piske sønnen sin med beltet sitt DJ_Dark: Selvsagt skal du det Endret 13. februar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 DJ_Dark: Selvsagt skal du det 7931962[/snapback] Skal jeg hilse fra deg og si nei da eller? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Mathias har bursdag! (Det har forøvrig også en i klassen min, eksen min, bestekameraten min (en annen enn Mathias) og onkelen min) Endret 13. februar 2007 av Marley Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Han ene duden har også blitt busta i å piske sønnen sin med beltet sitt 7931962[/snapback] Gamle naboen slo jo barna så det sang, de hadde vinduene åpne å greier. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Skal jeg hilse fra deg og si nei da eller? 7931965[/snapback] Det må du bare gjøre Mathias har bursdag! (Det har forøvrig også en i klassen min, eksen min, bestekameraten min (en annen enn Mathias) og onkelen min) 7931968[/snapback] Hm, nok folk det ja, jeg liker ikke slikt, alt for dyrt Gamle naboen slo jo barna så det sang, de hadde vinduene åpne å greier. Skulle skutt slike folk Endret 13. februar 2007 av Equerm Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mathias har bursdag! (Det har forøvrig også en i klassen min, eksen min, bestekameraten min (en annen enn Mathias) og onkelen min) 7931968[/snapback] Mener du også at jeg skal nekte han å kjøpe øl hos meg i dag? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Skulle skutt slike folk 7931975[/snapback] Ja.. Eller kasta de ut av landet, faen det kommer jo utlendinger hit å sier at de aldri kan reise tilbake til landet sitt for da blir de drept, men de kan reise ned på ferie dit! OG DET VERSTE ER AT VI SLIPPER DE INN IGJEN ETTER DE KOMMER HJEM FRA LANDET DE ALDRI KUNNE REISE TILBAKE TIL! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Skulle skutt slike folk 7931975[/snapback] Ja.. Eller kasta de ut av landet, faen det kommer jo utlendinger hit å sier at de aldri kan reise tilbake til landet sitt for da blir de drept, men de kan reise ned på ferie dit! OG DET VERSTE ER AT VI SLIPPER DE INN IGJEN ETTER DE KOMMER HJEM FRA LANDET DE ALDRI KUNNE REISE TILBAKE TIL! 7931985[/snapback] Godt poeng, 1års ferie der nede er greit Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Ja.. Eller kasta de ut av landet, faen det kommer jo utlendinger hit å sier at de aldri kan reise tilbake til landet sitt for da blir de drept, men de kan reise ned på ferie dit! OG DET VERSTE ER AT VI SLIPPER DE INN IGJEN ETTER DE KOMMER HJEM FRA LANDET DE ALDRI KUNNE REISE TILBAKE TIL! 7931985[/snapback] Det er ganske sprøtt ja! Og det er forferdelig rart at ingen reiser tilbake, isteden sitter de bare å koper i en sofa her og lever på trygd, menst de regelmessig banker kona si og gifter vekk ungene sine Heldigvis er det ikke alle som er slik da Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det er ganske sprøtt ja! Og det er forferdelig rart at ingen reiser tilbake, isteden sitter de bare å koper i en sofa her og lever på trygd, menst de regelmessig banker kona si og gifter vekk ungene sine Heldigvis er det ikke alle som er slik da 7931997[/snapback] Det finns mange som er hyggelige, absolutt, men jeg syns utenriks politikken til Norge er helt blåst, jeg er for å hjelpe folk ved å dele noen av godene ved å bo i Norge, men det er jævlig lenge siden vi har bytta på rollene om å være snille og hjelpe folk og å bli utnytta, for det er det vi blir nå. Endret 13. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Don't you wanna end up with this mister? He is just being nice with his kisses and he Thinks you're not one of the smart ones Say it darling Ja, da var jeg kommet i gang med leserinnlegget. Det kommer ikke til å holde med to sider. Oo Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg fikk 5 på min engelsk innlevering om Animal Farm og kommunisme. Med dette vil jeg takke folk som hjalp meg, spesielt Knut Erik som frisket opp mine kunnskaper om den "kalde krigen". Håhå.. Jeg elsker å takke folk i SO. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Goddamned. Litt over en side allerede. xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg