Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lastet ned feil versjon av Prison Break og fikk med franske undertekster. Jeg ble overrasket over hvor mye jeg husket. Jeg tror faktisk det er en del å lære på å se ting man liker, og følge med på teksten.

7931831[/snapback]

 

Jeg hadde fransk i 1 år på ungdoms skolen, og når vi var i Nice for et par år siden, så ble jeg veldig overasket over hvor mye jeg egentlig husket, jeg kunne ikke snakke men jeg forstod de, og det gjorde ting mye enklere

Lenke til kommentar
Jeg lastet ned feil versjon av Prison Break og fikk med franske undertekster. Jeg ble overrasket over hvor mye jeg husket. Jeg tror faktisk det er en del å lære på å se ting man liker, og følge med på teksten.

7931831[/snapback]

Hmm, det virka litt lurt. Kanskje jeg skal laste ned en film med franske undertekster :)

 

Da må du starte å jobbe vettu... min karakter dalte også fort ettersom interessen ikke var der på skolen.

7931834[/snapback]

Jeg jobber jeg.. Er bare at språk er ikke min sterke side. =/

Lenke til kommentar
Jeg trenger et tema til leserinnlegget mitt. Jeg kan ikke holde meg nede på to sider om jeg skriver om politikk, så.. Noen som har en idè? ^^

7931869[/snapback]

 

Du kan skrive om rase blanding.. Eller innvandring, eller negere som stjeler jobbene våres!!

 

Hehe neida, men seriøst, skriv om den ordningen de har begynt med i England, innvandrere må ha Engelsk opplæring vis ikke får de ikke trygd, dvs, de må gjøre noe for å bli integrert i samfunnet å ikke bare få masse penger rett i fanget.

 

Syns det skulle begynt med det å Norge å jeg.

 

Når jeg tenker meg om så er det politikk.. eller.. alt er politikk nå til dags da.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...