Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ennå ikke betalt noe. Spilte gratis beta, og har ennå litt gratistid igjen etter å ha kjøpt fullversjonen. :)

7930021[/snapback]

"Gratistid" vs "Kjøpt fullversjonen" :p

Men, det hørtes jo ikke så veldig ille ut da...bortsett fra at det blir 1200kr i året. Som er en brøkedel av den jævla årsavgiften som sikkert dumper ned i postkassen snart. :cry:

 

Demille: Hva? Det er jo den obligatoriske WWII-filmen. Husker det var et par jenter som hiold på å brekke seg da vi så den. De hadde hørt den var 'så bra', men det var tydeligvis ikke deres type film. :wee:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

NgZ: Jo, stemmer det. Litt surt med månedspris...men men. ;) Handler vel om prioriteringer. Nok om WoW...så fort man nevner det blir det jo mange sider med diskusjon der man disser og blir dissa av andre.

 

The Prestige er en av de beste filmene jeg har sett på en stund.

 

Skal se en episode av "My Name Is Earl" før jeg legger meg. Første del av engelskeksamen i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Demille: Hva? Det er jo den obligatoriske WWII-filmen. Husker det var et par jenter som hiold på å brekke seg da vi så den. De hadde hørt den var 'så bra', men det var tydeligvis ikke deres type film. :wee:

7930071[/snapback]

I know, I know. Men har sett den nå. :D Og jeg elsket den :love: For en heerlig film!

 

Gøy å se når innvollene til den duden henger ut helt i begynnelsen av filmen.

Neida, veldig bra film det. Jeg så "The Prestige" igår. Den var kos.

7930073[/snapback]

Var kanskje ikke høydepunktet i filmen, men joda.. "Gøy" :p

 

Har du ikke sett den før  :dontgetit:

 

Den er jo utrolig bra! (anbefaler også Band of Brothers, hvis du liker krigsfilmer :) )

7930084[/snapback]

Jeg aner ikke selv hvorfor jeg ikke har sett den før. :no:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Du får ikke noe billig timepris da. :p

7930009[/snapback]

Hvis du har problemer med å skaffe 100 kroner i måneden så har du problemer generelt. Enten er forelderene dine grådige eller du er økonomisk f0000kkd.

Lenke til kommentar
Hvis du har problemer med å skaffe 100 kroner i måneden så har du problemer generelt. Enten er forelderene dine grådige eller du er økonomisk f0000kkd.

7930160[/snapback]

Grådige foreldre? De måtte vel heller vært gjerrige... Men det er jo sant at jeg ikke får stort av dem. :cry:

 

Skjønt, jeg tror det er ganske vanlig når man har flyttet hjemmefra. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...