Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er alvorlig redd for å bli straffet etter straffelovens §193 for å ha hatt sex med Veronica.

7929231[/snapback]

Ta det med ro.

... straffes med fengsel inntil 5 år.

Hvis du er uheldig slipper du ut etter 25 måndeder, men det er nok mer trolig at du slipper ut etter bare halvparten.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg er alvorlig redd for å bli straffet etter straffelovens §193 for å ha hatt sex med Veronica.

7929231[/snapback]

§ 193. Den som skaffer seg eller en annen seksuell omgang ved misbruk av stilling, avhengighetsforhold eller tillitsforhold, straffes med fengsel inntil 5 år.

På samme måte straffes den som skaffer seg eller en annen seksuell omgang ved å utnytte noens psykiske lidelse eller psykiske utviklingshemming.

omg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Og så hyggelig at du røper noe som Dotten kanskje ville fortalt selv...np Death Note Theme :D...

7929358[/snapback]

Har han ikke fortalt det ennå kan det være det samme. Den svake jævelen.

Fall Out Boy - [infinity On High #11] Bang The Doldrums [3:31]

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Alle vet at Dotten er homofil, Dotten er homofil.

HELE TRÅDEN NÅ!

7929182[/snapback]

jeg av alle mennesker veit det. Han overnatta hos meg i går. Han er så søt når...vent, skal ikke si mer :blush:

7929238[/snapback]

Det er trist når forumbrukere ikke makter å skille mellom sin egen fantasi og virkelighet.

Alle vet at jeg har litt kvalitetskrav når det kommer til partnere. Det er krav til et snev av mandighet (noe som utelukker Steffy), de må ikke leke piratlight (noe som utelukker fredrik), de må absolutt ikke være DJ's (utelukker deg) og man må se ut som man faktisk er over 20 (noe som utelukker stort sett hele SO). :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Som om ikke den smoothien var nok så kom plutselig søstra mi inn med en kanelbolle, dette begynner virkelig og få meg paranoid, har de puttet noe oppi den mon tro? :hmm:

Nå begynner jeg og tro de har en form for skummel plan mot meg, En konspirasjon...

Så hvis jeg blir avlogget i lengre tid nå så vet dere hvorfor: Noen har forgiftet meg...

Eller kanske både morra mi og søstra mi vil være snille i dag, men på en annen side så er det veldig usannsylig at begge to vil være snille...

EDIT: *spise videre på kanelbollen og satse på det beste...*

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...