Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hvordan det er å bruke jumbo-tamponger btw :) . jeg fryser sånn..brr . Håper jeg ikke blir syk igjen

7928586[/snapback]

Kan jo vera koselig å vera sjuk og da :p

7928632[/snapback]

Det er kos første halvdel av den første dagen dersom du er frisk nok til å kose deg. Etter det blir det kjedelig.

Lenke til kommentar
OK, har nesten gitt opp min gamle MSN-adr. som de paastar jeg ikke kan passordet paa. Noen som har noen siste gode ideer foer jeg oppretter en ny? (og mister alt av kontakter..)

7928726[/snapback]

Tror denne gjelder live-adresser også. :)

 

edit: eller msn-adresser da. "Glemt passordet" har reddet meg på andre sider før. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Mmm, nå kom mamma inn med smoothie til meg, sånn helt uten videre...

Det er ikke vanlig, får vel finne ut av hvorfor etter jeg er ferdig...

 

Har noen av dere en grunn til at mamma sånn helt uten videre kom inn med smoothie?

 

 

Jeg skjønner ikke en dritt her...

Lenke til kommentar
Mmm, nå kom mamma inn med smoothie til meg, sånn helt uten videre...

Det er ikke vanlig, får vel finne ut av hvorfor etter jeg er ferdig...

 

Har noen av dere en grunn til at mamma sånn helt uten videre kom inn med smoothie?

 

 

Jeg skjønner ikke en dritt her...

7928853[/snapback]

Mødre kan være snille sånn helt uten videre.

Hender her av og til.

Lenke til kommentar
OK, har nesten gitt opp min gamle MSN-adr. som de paastar jeg ikke kan passordet paa. Noen som har noen siste gode ideer foer jeg oppretter en ny? (og mister alt av kontakter..)

7928726[/snapback]

Tror denne gjelder live-adresser også. :)

 

edit: eller msn-adresser da. "Glemt passordet" har reddet meg på andre sider før. :p

7928847[/snapback]

If you've simply forgotten your password, MSN Hotmail does provide at least one level of back-door that you can use to recover it - your alternate email address or secret question. If you don't have those, you're probably out of luck.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...