Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vis jeg ikke får nok søvn, da er jeg virkelig ille ute.

Da blir jeg om til en Snorkende Zombie.

Jeg å noen kompiser linka, så skulle jeg gå hjem fra han (han bodde rett ved meg å jeg bare stakk hjem å sove pga manglende sengeplass) så så jeg en liten gressflekk da, tenkte, der så det godt ut å ligge, joda riktigk nok veldig behagelig, våkna 5 timer seinere, på en liten gress flekk rett ved veien.. Go me!

7926732[/snapback]

He he. Var nesten slik med meg i går. Trur det var på vei hjem fra bensinstasjonen.

Kaldt og surt ute, men jeg hadde så sykt lyst til å legge meg ned og sove. Skummelt!

Lenke til kommentar
He he. Var nesten slik med meg i går. Trur det var på vei hjem fra bensinstasjonen.

Kaldt og surt ute, men jeg hadde så sykt lyst til å legge meg ned og sove. Skummelt!

7926787[/snapback]

Det med meg var på midt på sommeren da hehe.

Eneste gøy med vinter er at man kan leike seg med bilen *weee*

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Jeg vil ha Wii. Lurer på å lure spaceworld-folka til å få bytte inn 360'en for en wii med zelda og to kontrollere uten mellomlegg :D

Haha, as if :(

7926771[/snapback]

Wii er billigere enn Xbox trodde jeg?

7926791[/snapback]

Det spors vel om du kan heve kjopet etter 9 maaneder ja.

7926867[/snapback]

Huhu, ikke sant :D

Får vel bare spare til HDTV heller.. utnytte burken litt :wee:

Lenke til kommentar
Jeg er min egen fanboy, jeg eier! Uhn tiss, uhn tiss, uhn tiss!  :cool:

7926853[/snapback]

Bloodhund Gang. lenge siden. Trodde jeg hadde greid å få denne ut av hodet - var du nødt? *høre motvillig på*

"all you need is my uhn Tiss uhn Tiss uhn Tiss"

Lenke til kommentar
pokker NgZ.... tenkte faktisk ikke over det først, men når jeg så hva du skrev tenkte jeg akkurat det samme...

7926949[/snapback]

Haha, har noen ødelagt for meg skulle det bare mangle at ikke flere får svi. Husker sommerråning til denne sangen ja... :blush:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...