Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Den er min. HØRER DU? MIN!

7926195[/snapback]

 

Det går jo ikke ann å bruke norske penger i amerika daaah! ååå så teit du er :roll:

7926202[/snapback]

Hold kjeften din. :hrm:

 

 

Tss, der er langt fra nok. Jeg trenger 8 timer eller mer for å fungere.

7926195[/snapback]

Joda, jeg sov jo litt på bussen, litt i naturfagtimen og litt når jeg kom hjem også. Døgnrytme ftw...

7926219[/snapback]

Slik var min doegrytme i fjor. Det var noen fordeler aa ha en og en halv time busstur hver dag. :wee:

 

Den er min. HØRER DU? MIN!

7926195[/snapback]

Det tror jeg ikke noe på. :tease: Merkelig hvordan den har havnet sammen med julegavekortene minei så fall. :)

7926219[/snapback]

Ehh.. Altsaa.... Den forsvant med teleporteringsoppfinnelsen min. Du faar nok bare sende den i posten til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er jo litt småfin, ja. :p

Dessuten, enkelte må jo kompensere for....

(Neida jeg er ikke sjalu fordi jeg kjører rundt i en polo og eier en gammel golf. :()

 

Grattis da. Hadde ikke hatt noe imot en sånn en selv.

7926363[/snapback]

 

JEG HØRTE IKKE MORRA DE KLAGE :realmad:

 

Neida :p Men først må jeg ordne en del ting, håper på å få den før sommeren, det er ikke urealistisk.

Lenke til kommentar
Pfff..det er jo sexy ;)

7926510[/snapback]

 

Jeg sier bare et ord! Don't be a menace to south central while drinkin your juice in the hood!

 

Ok, det var mer enn 1 men fy faen, ho har ekle tær! Eeeew

 

Det minner meg på noe; Ustedalen, har du sett noen kjendisser der borte over atlanteren?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hehe. Jeg kjenner at jeg mangler X-antall timer med søvn... :wee:

7926700[/snapback]

 

Vis jeg ikke får nok søvn, da er jeg virkelig ille ute.

 

Da blir jeg om til en Snorkende Zombie.

 

Jeg å noen kompiser linka, så skulle jeg gå hjem fra han (han bodde rett ved meg å jeg bare stakk hjem å sove pga manglende sengeplass) så så jeg en liten gressflekk da, tenkte, der så det godt ut å ligge, joda riktigk nok veldig behagelig, våkna 5 timer seinere, på en liten gress flekk rett ved veien.. Go me!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...