Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Den er min. HØRER DU? MIN!

7926195[/snapback]

Det går jo ikke ann å bruke norske penger i amerika daaah! ååå så teit du er :roll:

7926202[/snapback]

Hold kjeften din. :hrm:

Tss, der er langt fra nok. Jeg trenger 8 timer eller mer for å fungere.

7926195[/snapback]

Joda, jeg sov jo litt på bussen, litt i naturfagtimen og litt når jeg kom hjem også. Døgnrytme ftw...

7926219[/snapback]

Slik var min doegrytme i fjor. Det var noen fordeler aa ha en og en halv time busstur hver dag. :wee:

Den er min. HØRER DU? MIN!

7926195[/snapback]

Det tror jeg ikke noe på. :tease: Merkelig hvordan den har havnet sammen med julegavekortene minei så fall. :)

7926219[/snapback]

Ehh.. Altsaa.... Den forsvant med teleporteringsoppfinnelsen min. Du faar nok bare sende den i posten til meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den er jo litt småfin, ja. :p

Dessuten, enkelte må jo kompensere for....

(Neida jeg er ikke sjalu fordi jeg kjører rundt i en polo og eier en gammel golf. :()

Grattis da. Hadde ikke hatt noe imot en sånn en selv.

7926363[/snapback]

JEG HØRTE IKKE MORRA DE KLAGE :realmad:

Neida :p Men først må jeg ordne en del ting, håper på å få den før sommeren, det er ikke urealistisk.

Lenke til kommentar
Man prøver alltid å være noe man ikke er, derfor sier jeg, gå ned på dine knær og sutt på mine tær, det er ikke bare her det er bær, men også der, det finns masse trær, jakker lagd av lær, ender bruker fjær, for å holde varmen

ÆSJ!

7926355[/snapback]

Pfff..det er jo sexy ;)
Lenke til kommentar
Pfff..det er jo sexy ;)

7926510[/snapback]

Jeg sier bare et ord! Don't be a menace to south central while drinkin your juice in the hood!

Ok, det var mer enn 1 men fy faen, ho har ekle tær! Eeeew

Det minner meg på noe; Ustedalen, har du sett noen kjendisser der borte over atlanteren?

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Hehe. Jeg kjenner at jeg mangler X-antall timer med søvn... :wee:

7926700[/snapback]

Vis jeg ikke får nok søvn, da er jeg virkelig ille ute.

Da blir jeg om til en Snorkende Zombie.

Jeg å noen kompiser linka, så skulle jeg gå hjem fra han (han bodde rett ved meg å jeg bare stakk hjem å sove pga manglende sengeplass) så så jeg en liten gressflekk da, tenkte, der så det godt ut å ligge, joda riktigk nok veldig behagelig, våkna 5 timer seinere, på en liten gress flekk rett ved veien.. Go me!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...