Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

alltid morsomt med folk som sier at trance er så dårlig og så tror dem at cascada er trance. for det første så kan dem vel holde kjeft hvis dem bare skal si dritt, for det andre bør dem vite hva trance er først

7925644[/snapback]

Hva er trance?!

Cascada, Basshunter, alltid trodd det gikk under trance jeg.

7925651[/snapback]

da harru ikke så mye peil på elektronisk musikk. Akkuratt som å si at Greenday er metal :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
da harru ikke så mye peil på elektronisk musikk. Akkuratt som å si at Greenday er metal :p

7925805[/snapback]

Er ikke rart jeg tror det når dere ikke greier å definere selv hva slags sjanger de forskjellige "banda" /artistene går under?

På fester når de spiller "trance" er det som regel det det går i..

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Jeg har dritvondt i den ene visdommstannen min nå, og må nek trekke to av dem. Den ene er bare kommet halvveis opp, så det kan bli gøy å fjerne den...eller ikke.

7925788[/snapback]

Jeg har fått nå en visdommstann. Det var lenge den var der og snorka halvveis ute/halvveis under tannkjøttet. Men for en uke siden så kom den helt ut. Jeg ser ikke noe særlig poeng i å fjerne en helt frisk tann atm.

Lenke til kommentar
Jeg har fått nå en visdommstann. Det var lenge den var der og snorka halvveis ute/halvveis under tannkjøttet. Men for en uke siden så kom den helt ut. Jeg ser ikke noe særlig poeng i å fjerne en helt frisk tann atm.

7925837[/snapback]

Har litt liten plass oppe, så det er de jeg vil ha ut. Og jeg som alltid har fått høre at jeg er så stor i kjeften. De har kommet litt langt frem i munnen, og presser på de andre tennene, selv om det egentlig er plass "bakover". Dumme tenner. :(
Lenke til kommentar
Klarer jo selv å definere det da.. går bare ikke an å kalle Basshunter for trance.. det skjønner du vel?

7925839[/snapback]

Hva er det?..

Og kom med en sjanger som faktisk finnes.

7925845[/snapback]

Trance: Uplifting, progressive, hard.

Techno: Tribal, Acid, Minimal.

House: progressive, disco, tech, (f.eks tech-house), acid, funky.

Dance: hard, euro (finnes flere)

D'n'B: referer til "www.htfr.com" lista.

Dette er noen få jeg tok i farta. Det finnes flere electro sjangre som gabber og hardcore, etc etc. Det finnes også flere forskjellige typer av de igjen (undersjangre).

Go figure?

Lenke til kommentar
Okei, I got it now.. Er bare det å klare å høre på musikken, og skjønne i hvilken sjanger hver av dem er :wee:

7925900[/snapback]

Eller vente til du møter noen som er uenig med LeftField ang. hvilken sjanger de ulike undersjangerene hører til, eller som er helt uenig i hvor man skal plassere de ulike "artistene"/ (u)låtene
Lenke til kommentar
Okei, I got it now.. Er bare det å klare å høre på musikken, og skjønne i hvilken sjanger hver av dem er :wee:

7925900[/snapback]

Eller vente til du møter noen som er uenig med LeftField ang. hvilken sjanger de ulike undersjangerene hører til, eller som er helt uenig i hvor man skal plassere de ulike "artistene"/ (u)låtene

7925907[/snapback]

det er sant. Men nå snakket jeg generelt om LISTA da. Sjangre->undersjangre. Thats it.

Som dere ser f.eks kan trance og house være progressive. Jeg tror også techno kan være det også, men jeg kan ikke bekrefte dette. Jeg husker å ha sett et SVÆRT bilde hvor det var satt opp sjangre og undersjangre, og vi snakker om MANGE her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...