Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

alltid morsomt med folk som sier at trance er så dårlig og så tror dem at cascada er trance. for det første så kan dem vel holde kjeft hvis dem bare skal si dritt, for det andre bør dem vite hva trance er først

7925644[/snapback]

Hva er trance?!

Cascada, Basshunter, alltid trodd det gikk under trance jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
alltid morsomt med folk som sier at trance er så dårlig og så tror dem at cascada er trance. for det første så kan dem vel holde kjeft hvis dem bare skal si dritt, for det andre bør dem vite hva trance er først

7925644[/snapback]

Akkurat.

Og Steffy; Uansett hva jeg linker av artister osv så blir det som regel drittkasting tilbake. Såpass vet jeg

Lenke til kommentar
For sikkerhetsskyld for de som ikke visste det så går basshunter under kategorien dance og _ikke_ trance.

7925630[/snapback]

Hvis man ikke liker en artist innen musikksjangeren sin, dytter man den inn i en underkategori?

7925648[/snapback]

Nei, dance er en egen sjanger. Anbefales det at du lærer deg mer om sjangeren før du uttaler deg.

Kan gi deg en liste over danceartister om det er det du leter etter.

Lenke til kommentar
Akkurat.

Og Steffy; Uansett hva jeg linker av artister osv så blir det som regel drittkasting tilbake. Såpass vet jeg

7925653[/snapback]

Det er da virkelig ikke noe argument mot å komme med navn. Med mindre du vet at de er drit, da.
Lenke til kommentar

7925644[/snapback]

Hva er trance?!

Cascada, Basshunter, alltid trodd det gikk under trance jeg.

7925651[/snapback]

De som ikke kan det, tror alt går under ett. Det er mange sjangre. Og grunnen til at du tenker over det som trance er at det er kun den musikken som spiller offentlig og folk som ikke kan musikken sier da at det er trance og folk hører på dem. For de som hører på trance kalles Cascada og BassHunter trash / fjortisdance / harddance / whatever

Lenke til kommentar
Nei, dance er en egen sjanger. Anbefales det at du lærer deg mer om sjangeren før du uttaler deg.

Kan gi deg en liste over danceartister om det er det du leter etter.

7925665[/snapback]

De er da virkelig like nok til å tilhøre samme kategori. Punkrock ligger under rock, og det er mye lenger unna originalen enn cascada er forskjellig fra annen 'trance' jeg har hørt. Har hatt trancefanboys i klassen før, og med forbehold om at de kan ha vært idioter når det gjelder musikk (meget mulig :wee:), så har jeg nok hørt en del forskjellig av "kvalitetstrance også.

Kom gjerne med fem navn og ti låter, så skal jeg lytte på dem, jeg...

DJ_Dark: ...fjortisdance/whatever - og så klager du på vanlige folk som har problmer med å holde styr på fiktive sjangere dere ikke har definert enda?

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

7925653[/snapback]

Jeg slenger ikke dritt personlig til deg, men jeg vil nok kommentere musikken som heslig, med mindre musikken du sender meg skiller seg ut fra resten av sjangeren og faktisk imponerer. Jeg prøver bare å danne et image av at jeg har hørt nok til at du vil høre på meningen min, framfor å bare skyve den vekk med "du har ikke hørt nok/vet ikke hva du snakker om"-argumentet.

Lenke til kommentar
Prøver du å være morsom, slikt burde unngås på forumet.

7925605[/snapback]

Jeg vil minne deg på hvilken del av forumet du er på.

7925633[/snapback]

Personangrep er vel ikke lov uansett.

7925641[/snapback]

Jeg vil fremdeles minne deg om hvilken del av forumet du er på. Personangrep finnes ikke her, alt er bare vennskapelig moro.

Lenke til kommentar

7925653[/snapback]

Jeg slenger ikke dritt personlig til deg, men jeg vil nok kommentere musikken som heslig, med mindre musikken du sender meg skiller seg ut fra resten av sjangeren og faktisk imponerer. Jeg prøver bare å danne et image av at jeg har hørt nok til at du vil høre på meningen min, framfor å bare skyve den vekk med "du har ikke hørt nok/vet ikke hva du snakker om"-argumentet.

7925684[/snapback]

Sant nok, men etter hva jeg har lest runst på forumet her er du veldig god til å slenge dritt, nesten ofte før du vet alt.. Derfor sa jeg det. Det var kanskje dumt, men jeg oppfatter deg slik til tider..

Lenke til kommentar
Sant nok, men etter hva jeg har lest runst på forumet her er du veldig god til å slenge dritt, nesten ofte før du vet alt.. Derfor sa jeg det. Det var kanskje dumt, men jeg oppfatter deg slik til tider..

7925694[/snapback]

Jeg har blitt roset for å være spesielt flink til å ordlegge meg bra når jeg påpeker de negative egenskapene til diverse forumbrukere, så det er ikke noe å beklage.

Lenke til kommentar

Eplefe: Takktakk, skal gå bra, dette.

Det er forresten offisielt, mine råd er verdt å høre på. Jeg føler en visdomstann kjempe helt bakerst i munnen, og med den følger erfaringer og kloke tanker som fyller hodet mitt. Dukket det opp en til, så er jeg vis nok til å bli Dalai Lama.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...