Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man virkelig kalle dem artister? Er ikke "talentløse tekno-coke whores" mer korrekt? =D

7925522[/snapback]

Okei. Nå ble jeg seriøst sur :hrm:

Nettop sånne som deg (ikke no personlig) men er mange som snakker om trance på den måten. Uten å i det hele tatt sette seg inn i musikken. Greit, finnes mye dårlig trance, men det finnes mye dårlig musikk i de fleste sjangre. Å kalle Ferry en "talentløs tekno-coke whore" anser jeg som en krenkelse av hele musikksjangeren. Selv om du kanskje kødder, vær så snill.. vit hva du snakker om. :no:

Lenke til kommentar
Kommer dj dark til unnsetning.

Håper dere har forståelse for at ferry er favorittartisten til dj dark, og ser det som en naturlig greie å være med på en konsert med han.

7925556[/snapback]

Da vil jeg anse det som vår plikt å rive ham ut av den tydelig forskrudde fantasiverdenen han lever i, og tilbake til den verdenen resten av oss lever i :)

7925562[/snapback]

Resten av verden? Hva vil du si at resten hører på?

Britney og resten av søppelet?

Lenke til kommentar
Kommer dj dark til unnsetning.

Håper dere har forståelse for at ferry er favorittartisten til dj dark, og ser det som en naturlig greie å være med på en konsert med han.

7925556[/snapback]

Da vil jeg anse det som vår plikt å rive ham ut av den tydelig forskrudde fantasiverdenen han lever i, og tilbake til den verdenen resten av oss lever i :)

7925562[/snapback]

Resten av verden? Hva vil du si at resten hører på?

Britney og resten av søppelet?

7925573[/snapback]

Stemmer, gi meg to minutter til her nå, så skal jeg begynne å definere "normal".

Lenke til kommentar
Kan man virkelig kalle dem artister? Er ikke "talentløse tekno-coke whores" mer korrekt? =D

7925522[/snapback]

Nettop sånne som deg (ikke no personlig) men er mange som snakker om trance på den måten. Uten å i det hele tatt sette seg inn i musikken. Greit, finnes mye dårlig trance, men det finnes mye dårlig musikk i de fleste sjangre. Å kalle Ferry en "talentløs tekno-coke whore" anser jeg som en krenkelse av hele musikksjangeren. Selv om du kanskje kødder, vær så snill.. vit hva du snakker om. :no:

7925572[/snapback]

Man trenger ikke nødvendigvis vite hva man snakker om når man drar alle under en kam :p Spesielt ikke når det kommer til elektronisk musikk :)

Lenke til kommentar

"Normalen" er den som spiller på P4.

Musikksmak varierer like mye som høyden til forskjellige folk her på forumet og det er jo ikke noe å begynne å krangle om, for å sammenligne det med nazismen, vis man liker trance så er man ikke passende til den "ariske" rasen, her vises den ariske rasen til rock feks, alle tilhengere av rock er bra, vis man hører på trance, er man et utskudd og ja, en "jøde" i musikkverden, i forhold til Hitler's ariske rase.

Alle er forkjellige, folk hører på forskjellig musikk, deal with it!

Lenke til kommentar
Nei, men å dra alle over en kam er tåpelig å gjøre..

Så nå har plutselig jeg blitt en crack/coke whore da?

7925590[/snapback]

Sant. Og nei, du har plutselig ikke blitt det.

Tror bare fleste på dette forumet forbinder trance med BassHunter ol. :wee: Og ser på det som en forferdelig musikksjanger.

Lenke til kommentar
Nei, men å dra alle over en kam er tåpelig å gjøre..

Så nå har plutselig jeg blitt en crack/coke whore da?

7925590[/snapback]

Sant. Og nei, du har plutselig ikke blitt det.

Tror bare fleste på dette forumet forbinder trance med BassHunter ol. :wee: Og ser på det som en forferdelig musikksjanger.

7925613[/snapback]

Og det er akkurat folk som BassHunter som ødelagger alt. Fjortis "trance" som de sier. Det er ikke trance en gang.

--

"Normalen" er den som spiller på P4.

Musikksmak varierer like mye som høyden til forskjellige folk her på forumet og det er jo ikke noe å begynne å krangle om, for å sammenligne det med nazismen, vis man liker trance så er man ikke passende til den "ariske" rasen, her vises den ariske rasen til rock feks, alle tilhengere av rock er bra, vis man hører på trance, er man et utskudd og ja, en "jøde" i musikkverden, i forhold til Hitler's ariske rase.

Alle er forkjellige, folk hører på forskjellig musikk, deal with it!

Takk :)

Lenke til kommentar

Basshunter har vært nr1 på vglista, selv om jeg ikke liker slik musikk, så er det fengende, fungerer på fest og når ut til flere enn metall el trancemusikk generelt.

For sikkerhetsskyld for de som ikke visste det så går basshunter under kategorien dance og _ikke_ trance.

Lenke til kommentar
For sikkerhetsskyld for de som ikke visste det så går basshunter under kategorien dance og _ikke_ trance.

7925630[/snapback]

Mere harddance vel? Eller Eurotrash som det også kalles..

Arinomi: Selv om du er i OT delen betyr det ikke at du kan slenge dritt til folk!

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

7925522[/snapback]

7925572[/snapback]

Greit, greit. Gi meg en liste over artister å sjekke ut, så kommer jeg tilbake om en uke med samme mening, bare at denne gangen "vet jeg hva jeg snakker om", og da er meningen min lov.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...