Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3 liter cola 2 liter vann, ingen mat, ca 12 timer. Kroppen min hater meg.

/frokost

7925307[/snapback]

Behandle den som den vil så gjør den ikke det you know ;)

7925361[/snapback]

Skal kutte ut Cola fra og med NÅ. Jeg har sagt det før, enten for å se om jeg fikk det til eller fordi jeg ble utfordret, men nå gjelder det faktisk. Kroppen har ikke godt av dette.

Lenke til kommentar
Skal kutte ut Cola fra og med NÅ. Jeg har sagt det før, enten for å se om jeg fikk det til eller fordi jeg ble utfordret, men nå gjelder det faktisk. Kroppen har ikke godt av dette.

7925374[/snapback]

Hm...you know what? Jeg skal være hermegås etter deg. Er noe jeg har tenkt på leeeeenge. Alt av brus-drit...jeg skal også droppe det. Så...la oss se hvem som klarer lengst..
b-real, kan du gi meg moderator rettigheter? Jeg føler jeg fortjener det :p

7925382[/snapback]

Du må snakke med Ueland om det...er han du må gi blåsejobber til ;)
Lenke til kommentar
Burger på McDonalds.. De andre jeg var med ble det ikke  :hmm:

7925417[/snapback]

Hmm, spiste de og burger?

Merkelig, og litt ekkelt/creepy.

7925426[/snapback]

Ja, det samme som meg, men siden jeg var foran i køen så lå min burger der allerede, de andre fikk sin laget. Det tenkte jeg ikke på før etterpå. Jævla kjedelig å sitte 8 timer på bussen med dårlig mage :(

Lenke til kommentar
Ja, det samme som meg, men siden jeg var foran i køen så lå min burger der allerede, de andre fikk sin laget. Det tenkte jeg ikke på før etterpå. Jævla kjedelig å sitte 8 timer på bussen med dårlig mage :(

7925433[/snapback]

Kjiiipt! Huff :( Men, det viktigste, du hadde det gøy. Sånn sett bort ifra dårlig mage :wee:

Lenke til kommentar

7925433[/snapback]

Kjiiipt! Huff :( Men, det viktigste, du hadde det gøy. Sånn sett bort ifra dårlig mage :wee:

7925436[/snapback]

Ja, det skjedde ETTER konserten så.. :)

Tror jeg hadde dødd hvis det hadde skjedd under konserten :cry:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Steffy: Du kan vel spise selv om du drikker cola...

7925418[/snapback]

Har nettopp spist en knallporsjon kyllingvinger, og skal legge meg.

7925374[/snapback]

Hm...you know what? Jeg skal være hermegås etter deg. Er noe jeg har tenkt på leeeeenge. Alt av brus-drit...jeg skal også droppe det. Så...la oss se hvem som klarer lengst..

7925419[/snapback]

You and me, baby. Jeg må advare deg, jeg er rimelig motivert. Hva satser vi?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...