edge Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Er det noe kult å gjøre i Tallinn? Jeg har aldri vært der før, men en venninne fra skolen spanderer billetter tur dit for meg og noen kompiser på onsdag. 7923146[/snapback] Du kan dra til havna på tørrdokkene. Der er stort sett jeg når jeg er der Forøvrig en kjedlig plass.. fikk sveise en gang, da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 I will be ready. Jeg skal ha en flake sprit klar til du komer på besøk, gress må du ta med selv. Så satser jeg på at du er av den typen som blir fredelig og glad i rusa tilstand. 7922887[/snapback] Det spørs i grunn jævlig på hva du ruser meg på... Ikke gi meg cola eller pepper for da kan du risikere at jeg går berserk... Men om du fyrer en bønne eller tre på meg så blir nok heller bestevenner Blir du gla igjen om du får imovane av meg?Jeg tror nok ikke jeg trenger noe i kveld. Helt fakkings utslitt 7922946[/snapback] JAAAA! GI MEG! ! ! Imovane er NAM! Skulle bare hatt noe å blande de med... 7922957[/snapback] Jeez, har du ikke unge? På tide å tenke fremover? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Jeez, har du ikke unge? På tide å tenke fremover? 7923173[/snapback] Joda har unge.. Men bor ikke hos meg så trenger ikke tenke på ungen når den ikke er her... Dessuten så tenker jeg faktisk fremover. Holdt meg nykter 96 dager frem til i går... Og går på kurs og greier. Skal bli datageni... Endret 11. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Faen, pappa kommer på besøk på tirsdag. Massiv opprydning må til først. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jasså? Er det flere enn meg som synes piller er nam? 7923096[/snapback] Det har da vært diskutert en del ganger? Drit i smaken... Det er virkningen du vil ha er det ikke? 7923118[/snapback] Joda, sant. Men en del anna funker like bra og smaker bedre/mindre. ok... hva sliter folk med i kveld da?? 7923123[/snapback] Alt, som vanlig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Joda, sant. Men en del anna funker like bra og smaker bedre/mindre. 7923123[/snapback] Må ikke tenke på hva du har fått før men hva du har tilgjengelig nå Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dessuten har jeg tømt en stor kopp kakao oppi laptopen. Hurra! 7923122[/snapback] den, er kip 7923127[/snapback] Har tabbeforsikring. Håper den gjelder. Jeg satt ved skrivebordet, brodern kom gående forbi med en kopp kakao og bikkja hoppa på ham så han snublet. Uansett har jeg to andre jeg bruker, den som ble ødelagt er nesten aldri brukt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har tabbeforsikring. Håper den gjelder. Jeg satt ved skrivebordet, brodern kom gående forbi med en kopp kakao og bikkja hoppa på ham så han snublet. Uansett har jeg to andre jeg bruker, den som ble ødelagt er nesten aldri brukt. 7923221[/snapback] Vil da tro den gjelder...Er det ikke slikt tabbeforsikring er for? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva folk klager over når det kommer til kent. Utrolig bra musikk og flotte tekster... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Har tabbeforsikring. Håper den gjelder. Jeg satt ved skrivebordet, brodern kom gående forbi med en kopp kakao og bikkja hoppa på ham så han snublet. Uansett har jeg to andre jeg bruker, den som ble ødelagt er nesten aldri brukt. 7923221[/snapback] Vil da tro den gjelder...Er det ikke slikt tabbeforsikring er for? 7923262[/snapback] Går ut i fra det. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva folk klager over når det kommer til kent.Utrolig bra musikk og flotte tekster... Jeg kjenner ingen som hører på Kent etter det jeg vet, men jeg liker musikken deres veldig godt Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Kent er nydelig. Oh. Up, up and away we go. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Jeg HATER å måtte gjøre mandagsleksene seint på søndagskvelden! Noen som er i samme situasjon som meg? Også må jeg tisse... 7922941[/snapback] Jeg er også i samme knipe. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Event i dag: Starte og flytte en 5-tonns Volvo truck. - Is i dieselsystemet - Is i servosystemet - Is i hydraulikken Løsning: Propanbrenner. Etter noen timer med brenner fikk vi til fremdrift, men hydraulikken var fortsatt frøsen. Full sving på fryst servo førte til at vi kom på isen. Svarte heller, bare til å gi full gass. Blårøyken stod ut av dekkene mens en stor hvit røykstripe raste ut av eksosanlegget. Etter mange timer, 11kg propan, 40 liter diesel og kondensfjernet funket den skikkelig. Deretter var det å flytte en båt. Følgende fremgangsmåte: - 6 meters pallegafler - kjøre gaflene inn under båten, heise opp og håpe på det beste. All vekten låg på enden av gaflene. Har hatt deg ganske gøy i dag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor gjør dere leksene så sent da? Er dere forhindret fra å gjøre de tidligere? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor gjør dere leksene så sent da? Er dere forhindret fra å gjøre de tidligere? 7923343[/snapback] Naturlig sperre her, ihvertfall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvorfor gjør dere leksene så sent da? Er dere forhindret fra å gjøre de tidligere? 7923343[/snapback] Noen av oss fungerer best under press... Tror det er under 5% av leksene jeg har gjort før jeg absolutt måtte gjøre dem. Alikevel så har jeg sjelden fått dårlige karakterer. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Dradd: Ja, er jo ikke det morsomste her i livet. Det som suger er at lekser inntreffer når det er helg. Selv prøver jeg alltid å gjøre det en eller to timer etter at jeg har våknet opp (om helgene)...så kan jeg slappe av om kvelden. Funker fint for meg. I det siste er det vel heller det at det jeg leser virker så kjedelig, noe som igjen fører til at jeg ikke husker så veldig godt hva jeg har lest. Antar jeg begynner å bli litt skolelei... Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tror jeg bare ska legge meg, jeg. Før jeg havner i deppetråden Og ang lekser; jeg jobber stort sett best under press, og pleide få 5-6. Da før jeg kortslutta, eller hva faen en ska kalle det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Tror jeg bare ska legge meg, jeg. Før jeg havner i deppetråden Og ang lekser; jeg jobber stort sett best under press, og pleide få 5-6. Da før jeg kortslutta, eller hva faen en ska kalle det. 7923414[/snapback] God natta... Er ingen vits i at du skal havne der... Vi er mange nok der fra før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg