Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, tenkte meg det...gleder meg tett til julematen  :love:

7402271[/snapback]

Hihi, problemer med å skaffe 3k jo :whistle:

 

Eneste gode med jula er julemat ja.

clvn: Tviler på at noen vil ha mine crappy nyrer :whistle:

 

edit: lurer på om jeg hadde havnet i avisen om jeg solgte en nyre for en pc :hmm:

7402280[/snapback]

 

Selger gjerne nyra mi jeg, hvis noen er hypp...må bare sjekke ut hva standard prisene er på sånt. Problemer med å skaffe penger er noe jeg kjenner godt til... Er mye penger i narkotika da :hmm:

Lenke til kommentar

 

Selger gjerne nyra mi jeg, hvis noen er hypp...må bare sjekke ut hva standard prisene er på sånt. Problemer med å skaffe penger er noe jeg kjenner godt til... Er mye penger i narkotika da  :hmm:

7402319[/snapback]

 

La oss tenke konsekvenser her nå...

 

Begynner du å selge stoff, liten sjangs for at du får deg 3k. Men nyrer derimot! :whistle:

Lenke til kommentar
La oss tenke konsekvenser her nå...

 

Begynner du å selge stoff, liten sjangs for at du får deg 3k. Men nyrer derimot! :whistle:

7402326[/snapback]

Selge stoff er det mye penger i. Jeg må nok ty til noe sånt når jeg flytter for meg selv jah..

 

Hmm, selge nyrer..

 

Personen må være levende for å ta nyrene? :hmm:

Selvin: i en annen post

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

 

Selger gjerne nyra mi jeg, hvis noen er hypp...må bare sjekke ut hva standard prisene er på sånt. Problemer med å skaffe penger er noe jeg kjenner godt til... Er mye penger i narkotika da  :hmm:

7402319[/snapback]

 

La oss tenke konsekvenser her nå...

 

Begynner du å selge stoff, liten sjangs for at du får deg 3k. Men nyrer derimot! :whistle:

7402326[/snapback]

 

 

njaaa..skeptisk. Hvis man selger stoff, så tjener man 3k før man får blunka, så lenge du har ett nettverk. Problemet er jo hvis du blir tatt, så har du på en måte ingen andre måter å tjene penger på senere, da en sånn dom vil ødelegge mye i forhold til å bli streit å skaffe seg en vanlig jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...