Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor legger folk ut torrenter der filene er delt op i *.r01 *.r02 osv? Irriterer meg noe helt jævlig.  :mad:  Folk som gjør sånt har jo ikke fattet noe av vitsen med torrent-filer i det hele tatt....  :hrm:

7401841[/snapback]

Det er du som ikke skjønner det, les sticky på noen torrent sider. duh!

 

Bundy hvorfor får jeg ikke tak i deg?

 

7401843[/snapback]

Fordi jeg har blokket deg ^^

 

mrbjoern: hvor bor du dA? :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Nei, de svarte er jo best, det er allmenkunnskap...

 

Btw, de smaker helt likt...  :p

7401785[/snapback]

Hah, det er mange som tror at seigmenn smaker likt også, og at det bare er forskjell på seigdamene. Jeg smaker forskjell. Det liker jeg i hvert fall å inbille meg selv. :)

7401811[/snapback]

Seigmenn smaker ikke likt! De røde er best. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor legger folk ut torrenter der filene er delt op i *.r01 *.r02 osv? Irriterer meg noe helt jævlig.  :mad:  Folk som gjør sånt har jo ikke fattet noe av vitsen med torrent-filer i det hele tatt....  :hrm:

7401841[/snapback]

Det er du som ikke skjønner det, les sticky på noen torrent sider. duh!

Duh! greit nok at man skal la releasene være urørt på DC, men torrentprogranner har da mer en gode feilsjekkingsmekanismer. Lastet ned en komprimert og oppdelt image-fil på over fem giga, så trenger jeg f*** meg fem giga til for å pakke den ut. :(

Lenke til kommentar
Det er du som ikke skjønner det, les sticky på noen torrent sider. duh!

Duh! greit nok at man skal la releasene være urørt på DC, men torrentprogranner har da mer en gode feilsjekkingsmekanismer. Lastet ned en komprimert og oppdelt image-fil på over fem giga, så trenger jeg f*** meg fem giga til for å pakke den ut.  :(

7401987[/snapback]

 

Pass på så du ikke får moderatorene på nakken nå NgZ... :ermm:

Endret av Selvin
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...