Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå var du slem.

7916829[/snapback]

Haha, nå er det vel du som er slem...Men han skulle jo uansett kutte ut forumet så... :p

7916846[/snapback]

Jeg er vitterlig aldri slem. Ærlig og åpen om hvem jeg kanskje og kanskje ikke setter så mye pris på å lese skvalderet til, men aldri slem
Lenke til kommentar
Jepp  :) 

Du bør ha noen rivaler på banen også, ellers tar du alle damene her i huset....  ;)

7916849[/snapback]

Hehe, vel så lenge jeg er her så er ingen trygg..ikke søte små kosegutter en gang :p

Fakta? Jeg snakker av egenerfaring ikke Neppe sine erfaringer...og gjett hva..vi kommer til samme konklusjonen..merkelig.

7916828[/snapback]

Øhm, fakta? Fakter som i væremåte? Lol.

7916850[/snapback]

*gjesp*

Du er kjedelig vet du det?

Lenke til kommentar
Jeg var å trykte på linken i førstepost, men linken funket ikke så je antar at tråden ikke finnes lengere

7916855[/snapback]

Er SO2 som ikke eksistere lengre. Hele threaden ble "borte" i et databasekrasj forumet hadde. Dog, jeg like forsatt å tro at Ueland hadde en finger med i spille som han ikke vil dele med oss andre..vi får nok vite sannheten en dag! BARE PASS DEG! :p
Lenke til kommentar
Er SO2 som ikke eksistere lengre. Hele threaden ble "borte" i et databasekrasj forumet hadde. Dog, jeg like forsatt å tro at Ueland hadde en finger med i spille som han ikke vil dele med oss andre..vi får nok vite sannheten en dag! BARE PASS DEG! :p

En Isbjørn vil få frem sannheten!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...