Catkin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Rått spill Sirslask. Laget det selv? 7915264[/snapback] Jepp, ikke startestedet til alvene, men resten er laget selv BTW, hvis noen har noen idéer eller andre spørsmål svarer jeg gjærne på PM Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da 7915271[/snapback] Konservative bestemødre som lever på 1800-tallet er så kos Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da Du er ei netthore i hennes øyne Neida, men synes det er latterlig. De gamle vet ikke hvordan verden fungerer i disse dager Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da 7915271[/snapback] ta på deg g-streng og tights over det igjen. Får se på reaksjonen hennes da. edit: hadde digga meg å irritere vettet av en slik person. Gått ned med boksern oppi ræva og buksa på knærne. Shite azz. Endret 10. februar 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 ja . eller hva med en bunny-suit? . hun vet ikke hva naken er Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 ja . eller hva med en bunny-suit? . hun vet ikke hva naken er 7915300[/snapback] hæhæhæhæ, go go. På tide at hu skjønner at året ikke er 1920. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg drømmer om å spille metall foran bestemor enda... Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da 7915271[/snapback] Omg! Glad jeg ikke har en sånn bestemor Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 nå er dette den eneste bestemoren jeg har da . trist om a dævver egentlig . ingen penger til jul heller Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da 7915271[/snapback] Mormoren min mener alle burde få seksual"trening" av horer i 15-årsalderen, og synes grove vitser er gøy. Hun minner stadig både meg og søsteren min på hvor viktig prevensjon (les:kondomer) er. Søstern har hatt samboer i over et halvt år nå. XD Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg drømmer om å spille metall foran bestemor enda... Spam Rats kan ha en konsert kun for din bestemor Jeg savner spam rats. Skal vi få liv i bandet igjen? =D Endret 10. februar 2007 av Luchy Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jepp, ikke startestedet til alvene, men resten er laget selv BTW, hvis noen har noen idéer eller andre spørsmål svarer jeg gjærne på PM 7915278[/snapback] Ok, må huske på å laste det ned når du legger det ut. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg drømmer om å spille metall foran bestemor enda... Spam Rats kan ha en konsert kun for din bestemor Jeg savner spam rats. Skal vi få liv i bandet igjen? =D 7915323[/snapback] YEAH! Men hun bor på New Zealand og spiser wienerkaker og drekker Cola-Light hele dagen.. Stort som et berg. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Kanskje jeg skal skrive en ny sang? "The revival of spam rats!" Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jaa, leve Spam Rats! (Jeg vil forresten være med.. kan spille trommer, gitar, el-bass, trompet, piano, synth, keyboard, blokkfløyte, hva som helst!) Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jaa, leve Spam Rats! (Jeg vil forresten være med.. kan spille trommer, gitar, el-bass, trompet, piano, synth, keyboard, blokkfløyte, hva som helst!) Skal føre deg opp på listen som el-bass Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 I hele kveld skal dataen min stå på gulvet, TV på og kabelen koblet 42" widescreen til disposisjon hele kveld. 7907584[/snapback] Plasma eller LCD? 7907593[/snapback] Blir kanskje litt sent å si det, men var ikke innpå i går. Det er en 42" LCD trur jeg. Er ikke helt sikker. GRUNDIG Apollo HD-Ready Men gleden ble kortvarig i går. Trur det var varme som gjorde at signalene ble blokket og skjermen begynte å koble seg ut og inn. I kveld har jeg fått kjølt ned dataen med å sette den høyere opp og nå er jeg klar for kos. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fy f..., Crash eller Wannabe eller hva de nå heter. Poser-alert... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg drømmer om å spille metall foran bestemor enda...7915310[/snapback] Akkurat det har jeg ingen problemer med: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg