Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
arrg! mormor er på besøk . hun spionerer på meg . sier til mamma at jeg burde bruke tiden på noe mer fornuftig . og hvis jeg bøyer og genseren sklir litt opp slik at litt hud kommer til syne...ja da er jeg naken i hennes øyne >< . får ta på meg burka da

7915271[/snapback]

Konservative bestemødre som lever på 1800-tallet er så kos :wee:

Lenke til kommentar

Du er ei netthore i hennes øyne :wee:

Neida, men synes det er latterlig. De gamle vet ikke hvordan verden fungerer i disse dager

Lenke til kommentar

7915271[/snapback]

ta på deg g-streng og tights over det igjen. Får se på reaksjonen hennes da.

edit: hadde digga meg å irritere vettet av en slik person. Gått ned med boksern oppi ræva og buksa på knærne. Shite azz.

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

7915271[/snapback]

Omg! Glad jeg ikke har en sånn bestemor :wee:

Lenke til kommentar

7915271[/snapback]

Mormoren min mener alle burde få seksual"trening" av horer i 15-årsalderen, og synes grove vitser er gøy. Hun minner stadig både meg og søsteren min på hvor viktig prevensjon (les:kondomer) er. Søstern har hatt samboer i over et halvt år nå. XD
Lenke til kommentar

Jaa, leve Spam Rats! :D (Jeg vil forresten være med.. kan spille trommer, gitar, el-bass, trompet, piano, synth, keyboard, blokkfløyte, hva som helst!)

Lenke til kommentar
:cool: I hele kveld skal dataen min stå på gulvet, TV på og kabelen koblet :D

42" widescreen til disposisjon hele kveld. :wee:

7907584[/snapback]

Plasma eller LCD?

7907593[/snapback]

Blir kanskje litt sent å si det, men var ikke innpå i går. ;)

Det er en 42" LCD trur jeg. Er ikke helt sikker.

GRUNDIG Apollo

HD-Ready

Men gleden ble kortvarig i går. Trur det var varme som gjorde at signalene ble blokket og skjermen begynte å koble seg ut og inn.

I kveld har jeg fått kjølt ned dataen med å sette den høyere opp og nå er jeg klar for kos. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...