applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg er så glad i dag Dere aner ikke hvor utrolig kult det er at mamma bruker samme størrelse som meg og at vi har samme klesstil. Vi var på shopping isted, og nå har hun reist til kjæresten sin for noen dager, så nå kan jeg gå med alt det nye hun har kjøpt yay for me! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) for å svare dere alle, jeg vet er fotogen til tider Ja, er ikke helt i drikkeform Marley,jeg hadde blitt så dårlig selskap uansett atte. stress og komme seg hjem til lillehammer att også. Får ta det igjen seinere i måneden Endret 10. februar 2007 av Ø.B. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 *teleportere seg selv til Marley* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 for å svare dere alle, jeg vet er fotogen til tider Ja, er ikke helt i drikkeform Marley,jeg hadde blitt så dårlig selskap uansett atte. stress og komme seg hjem til lillehammer att også. Får ta det igjen seinere i måneden 7912831[/snapback] Vi tar det senere ja. Synd at du ikke er i form i dag, det hadde blitt en knallkveld. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg så verdens mest klisje fylte film istad, og jeg likte det. spam. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg så verdens mest klisje fylte film istad, og jeg likte det. spam. 7912846[/snapback] Hvilken da? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg så verdens mest klisje fylte film istad, og jeg likte det. spam. 7912846[/snapback] og hva het den? *måse* :!: btw. bra du likte den... (eller ikke) Endret 10. februar 2007 av multisync Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Hayley Wagner Star Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (Hayley Wagner Star) Amerikansk TV-komedie fra 1999. Hayley Wagner har vært barnestjerne med stor B i ti år, men nå skal hun tilbake til det normale livet og studere på videregående. Der oppdager hun at selv med en stor fan i bestevenninnen og en stilig klassekamerat i kikkerten, kan livet være vel så tøft som i Hollywood. Medvirkende:Bethany Richards, Nick Cornish, Bill Fagerbakke, Priscilla Presley, Pam Grier, Penn Jillette, Meghan Ory, Jane McGregor. Regi:Nell Scovell. (7. år) Programmet slutter kl. 16:00 ..Kos Filmen var i seg selv ræva, og skuespillerene. Men noen ganger gjør det godt å se slike filmer. NOEN ganger Endret 10. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vi tar det senere ja. Synd at du ikke er i form i dag, det hadde blitt en knallkveld. 7912843[/snapback] Lettere å drikke uten feber^^ Du får nå kose deg du da iallefall. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ah...dagens første hyggelige samtale. Trodde ikke jeg skulle få den i dag. Gal kjerring som ber meg å søke på Mona Dahl i Oslo, jeg måtte bare le..er ikke noe annet å gjøre når man bare har det å gå etter når man skal finne en person. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vi tar det senere ja. Synd at du ikke er i form i dag, det hadde blitt en knallkveld. 7912843[/snapback] Lettere å drikke uten feber^^ Du får nå kose deg du da iallefall. 7912906[/snapback] Jeg gidder ikke dra på konserten alene. Vi får se hva som skjer. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Det kommer fler konserter:) Kan få bandet fattern er med i til å spille jeg vettu. hehe det hadde tatt av på gjøvik antar jeg^^ Er med så fort jeg er frisk. Tar med konjakken jeg Men har du ikke sett farmers market før så stikk dit. Er litt morsom musikk innimellom Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har hørt at FM er skikkelig bra ja. Er litt fristende å dra. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Sirslask er syk, Sirslask fikk cola fordi Sirslask er syk, Sirslask vil ha en klem Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har begynt å høre på 16 horsepower i det siste jeg. Kjem ikke dem til gjøvik da. Fiks det Marley. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har begynt å høre på 16 horsepower i det siste jeg. Kjem ikke dem til gjøvik da. Fiks det Marley. 7913003[/snapback] Will do. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Ah...dagens første hyggelige samtale. Trodde ikke jeg skulle få den i dag. Gal kjerring som ber meg å søke på Mona Dahl i Oslo, jeg måtte bare le..er ikke noe annet å gjøre når man bare har det å gå etter når man skal finne en person. 7912913[/snapback] Skulle spurt om det var moren til Dahl her på forumet hun skulle få tak i. Dahl bor noen ganger på Holmlia, enten hos moren eller faren, så hvis han bor hos moren begrenser jo det søket, er sikkert ikke mange Dahl på Holmlia Endret 10. februar 2007 av applemania Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har begynt å høre på 16 horsepower i det siste jeg. Kjem ikke dem til gjøvik da. Fiks det Marley. 7913003[/snapback] Will do. 7913006[/snapback] Også fikser jeg Stones og opeth til lillehammer, da snakker vi. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Å steke er det kjedeligste ved å lage vafler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg