Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg er så glad i dag :)

Dere aner ikke hvor utrolig kult det er at mamma bruker samme størrelse som meg og at vi har samme klesstil. Vi var på shopping isted, og nå har hun reist til kjæresten sin for noen dager, så nå kan jeg gå med alt det nye hun har kjøpt :D

yay for me!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

for å svare dere alle, jeg vet er fotogen til tider :wee:

Ja, er ikke helt i drikkeform Marley,jeg hadde blitt så dårlig selskap uansett atte.

stress og komme seg hjem til lillehammer att også. Får ta det igjen seinere i måneden

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
for å svare dere alle, jeg vet er fotogen til tider :wee:

Ja, er ikke helt i drikkeform Marley,jeg  hadde blitt så dårlig selskap uansett atte.

stress og komme seg hjem til lillehammer att også. Får ta det igjen seinere i måneden

7912831[/snapback]

Vi tar det senere ja. Synd at du ikke er i form i dag, det hadde blitt en knallkveld.

Lenke til kommentar

Hayley Wagner Star

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(Hayley Wagner Star) Amerikansk TV-komedie fra 1999. Hayley Wagner har vært barnestjerne med stor B i ti år, men nå skal hun tilbake til det normale livet og studere på videregående. Der oppdager hun at selv med en stor fan i bestevenninnen og en stilig klassekamerat i kikkerten, kan livet være vel så tøft som i Hollywood. Medvirkende:Bethany Richards, Nick Cornish, Bill Fagerbakke, Priscilla Presley, Pam Grier, Penn Jillette, Meghan Ory, Jane McGregor. Regi:Nell Scovell. (7. år) Programmet slutter kl. 16:00

..Kos

Filmen var i seg selv ræva, og skuespillerene. Men noen ganger gjør det godt å se slike filmer. NOEN ganger

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Det kommer fler konserter:) Kan få bandet fattern er med i til å spille jeg vettu. hehe det hadde tatt av på gjøvik antar jeg^^

Er med så fort jeg er frisk. Tar med konjakken jeg :dremel:

Men har du ikke sett farmers market før så stikk dit. Er litt morsom musikk innimellom

Lenke til kommentar
Ah...dagens første hyggelige samtale.

Trodde ikke jeg skulle få den i dag.

Gal kjerring som ber meg å søke på Mona Dahl i Oslo, jeg måtte bare le..er ikke noe annet å gjøre når man bare har det å gå etter når man skal finne en person.

7912913[/snapback]

Skulle spurt om det var moren til Dahl her på forumet hun skulle få tak i. Dahl bor noen ganger på Holmlia, enten hos moren eller faren, så hvis han bor hos moren begrenser jo det søket, er sikkert ikke mange Dahl på Holmlia :p

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...