Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Men du gjør det likevel?

7912538[/snapback]

"Hei" har aldri vært et sjekketriks.

Alle vet at jeg og KittyCat er pulevenner. :)

Men du Marley... Hvis du stopper å røyke, så kan du kanskje få være med i vår lille "klubb". :love:

7912555[/snapback]

Du må lære deg at det som skjer når du sover, ikke skjer på ordentlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
Alle vet at jeg og KittyCat er pulevenner. :)

Men du Marley... Hvis du stopper å røyke, så kan du kanskje få være med i vår lille "klubb". :love:

7912555[/snapback]

Du må lære deg at det som skjer når du sover, ikke skjer på ordentlig.

7912570[/snapback]

Egenklig vet jeg at du ikke kommer til å slutte å røyke. Bare tenkte at det var en liten sjangse for det hvis du viste at du fikk pule meg og KittyCat

Lenke til kommentar
Egenklig vet jeg at du ikke kommer til å slutte å røyke. Bare tenkte at det var en liten sjangse for det hvis du viste at du fikk pule meg og KittyCat

7912586[/snapback]

Hun er min. Hvis du så mye som dagdrømmer om å ta på henne, så drar jeg opp til det gudsforlatte stedet du bor og river av deg huet. :)

Eller sladrer til søstera di, så kan hu mobbe deg.

Lenke til kommentar

7912586[/snapback]

Hun er min. Hvis du så mye som dagdrømmer om å ta på henne, så drar jeg opp til det gudsforlatte stedet du bor og river av deg huet. :)

7912631[/snapback]

du er søt :love:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

7912586[/snapback]

7912631[/snapback]

Ja rait. Som om du vet hvem det er.

Lenke til kommentar

apropos ØL Marley. dato? Har du tid snart? jeg vil drekka i gjøvik :D

7912028[/snapback]

Anytime, sweetie. :wee: Vil tro jeg har tid for tida.

7912121[/snapback]

Da bare kjem jeg en eller annen gang denna måneden jeg. Hører du noe Pink floyd uti veien så må du gå ut så jeg finner ut hvor du bor :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...