Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det var en pitbull . hvis man skal ha en slik hund må man virkelig vite hva man gjør . de blir veldig lett provosert.

Om det var en pitbull eller ei har lite med saken å gjøre.

Kan godt hende du må virkelig vite hva du gjør hvis du har en pitbull, men dette endrer ikke saken. Mannen provoserte hunden ved å slå damen mot hunden noe som fikk den til å angripe.

Lenke til kommentar
det var en pitbull . hvis man skal ha en slik hund må man virkelig vite hva man gjør . de blir veldig lett provosert.

Om det var en pitbull eller ei har lite med saken å gjøre.

Kan godt hende du må virkelig vite hva du gjør hvis du har en pitbull, men dette endrer ikke saken. Mannen provoserte hunden ved å slå damen mot hunden noe som fikk den til å angripe.

7912378[/snapback]

det skjønner jeg . han kan ikke ha vært god i hodet . jeg bare sier at hun kunne ha valgt en annen koselig og mer stabil hund :)

Lenke til kommentar
jeg bare sier at hun kunne ha valgt en annen koselig og mer stabil hund :)

Hvorfor det egentlig?

Hun er sikkert som mange andre. Hun har en favoritt rase, og kanskje det er pitbull? Tror nok ikke hun tenkte over at noen ville bruke hennes pitbull som et våpen mot henne

Lenke til kommentar
jeg bare sier at hun kunne ha valgt en annen koselig og mer stabil hund :)

Hvorfor det egentlig?

Hun er sikkert som mange andre. Hun har en favoritt rase, og kanskje det er pitbull? Tror nok ikke hun tenkte over at noen ville bruke hennes pitbull som et våpen mot henne

7912412[/snapback]

pitbull er ulovelig . hvorfor tror du den er det? har du lyst på cola btw ;)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...