Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Hihi, jeg plager bare :p

Bruker å plage gamlingen med det når han fikk brillene..dog du kler faktisk briller da. Og nei, tittelen er min og bare min...dette er ikke no demokrati! *evil latter*

7911746[/snapback]

Jeg føler meg spesiell<3

Tittelen er din, den har alltid vært det egentlig :wee:

*vente på at Demille skal slå en g-streng vits*

7911763[/snapback]

Ikke glem G-strengen Edge ;)

Neh, blir liksom ikke det samme.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
moren min har røyka i flere år . hun lukter vondt! men folk får gjøre som de vil . det jeg syns er dumt er at man betaler for å skade sin egen helse

Ja, bare tenk på hvor mye det koster også. Vel jeg snuser selv, men det skader ikke kroppen like mye som røyk.

Lenke til kommentar
Jeg er trøtt. Jeg vil hjem...i nyvasket sengetrekk og bare sove sove sove og atter sove.

Tror jeg skal kjøpe meg snop etter jobb, se en film og så skal jeg sove til jeg skal på jobb i morra. Jeg må få orden på døgnrytmen min :(

7911871[/snapback]

Hvis jeg ringer 1881 nå, hvor stor sjangs er det at jeg kommer fram til deg?

Lenke til kommentar

7911880[/snapback]

Det er totalt 91 personer pålogget på jobb og det forutsetter at jeg ikke har en kunde på øret OG at du må komme til korrekt avdeling så sjangsene dine er minimal for å si det mildt. Dessuten så har jeg pause nå så du vil ikke komme fram til meg nå uansett :p
Lenke til kommentar

7911880[/snapback]

Det er totalt 91 personer pålogget på jobb og det forutsetter at jeg ikke har en kunde på øret OG at du må komme til korrekt avdeling så sjangsene dine er minimal for å si det mildt. Dessuten så har jeg pause nå så du vil ikke komme fram til meg nå uansett :p

7911896[/snapback]

Ok. Så siden jeg bor i midt-norge(sånn ca), og du bor i nordnorge så er det ikke spes sannsynlig?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...