Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nei, nå ble det for mye såpeopera her :p

Nå skal jeg bare legge meg tilbake på senga og skru opp volumet på Samuel Barbers Adagio for Strings på fullt og gjøre alt mulig for å få tankene mine bort fra at dette rotete gutterommet må være svært barnevennlig om nøyaktig en uke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217
2. Marley

7911622[/snapback]

Ikke verst.

7911630[/snapback]

Det var det jeg sa når jeg så deg i RPP.

Ønsker jeg var homo. Eller... Egenklig ikke... Vi har jo mushi, linn, Smårips eier( :love: ) osv.

Lenke til kommentar

Sirslask: Blyant type HB eller HB 2. Behøves for svar som må gjøres på optiske svarblanketter, ellers kan maskinen visstnok få problemer til å lese svarene.

PS! Kom over et tilbud på sjokolade som jeg ikke kunne motstå; 16 kroner for 5 sjokolader (mars, twix eller snickers). Oh yeah..føde til senere i kveld når jeg skal spille WoW.

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Øredobbene jeg kjøpte på Gullåren er ødelagte. Ikke min skyld, ser ut som perlegreia var limt på..på en dårlig måte :dontgetit:

Kan jeg klage?!

..spør deg, siden du virker som en som har peil. :D

7911505[/snapback]

Sorry var ikke her egentlig. Gå til butikken du kjøpte det i og forklar, det kan godt være de kan fikse øredobben i butikken ved å lime den rett på.

Lenke til kommentar
Sirslask: Blyant type HB eller HB 2. Behøves for svar som må gjøres på optiske svarblanketter, ellers kan maskinen visstnok få problemer til å lese svarene.

PS! Kom over et tilbud på sjokolade som jeg ikke kunne motstå; 16 kroner for 5 sjokolader (mars, twix eller snickers). Oh yeah..føde til senere i kveld når jeg skal spille WoW.

7911643[/snapback]

Store sjokoladeplater eller bittesmå pingle sjokolader?

Lenke til kommentar

7911643[/snapback]

Store sjokoladeplater eller bittesmå pingle sjokolader?

7911663[/snapback]

Normal størrelse. Sånne som vanligvis koster 8 kroner på butikk? :)

Lenke til kommentar
Ha, easy.

1. Den store P (Hadde jeg ikke vært hetro... *sukk*)

2. Marley

3. b-real

Punktum!

7911622[/snapback]

Jeg vet ikke om jeg skal føle meg beæret for å bli nevnt på den lista :ph34r:

I mine øyne har du alltid hatt den tittelen!

..Og som en SOspamwhore synes jeg at jeg har all rett til å gi deg den tittelen, og alle må respektere det. Dere andre kan finne andre og tredjeplassen.

7911652[/snapback]

Har du på deg brillene når du fant det ut eller? :wee:

Neida, jeg vet...I'm tha spamtøz.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...