Ferchie Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det var jo spennende.. kom nettop hjem med Joint task force. Har innstallert det, og startet det nå. Spiller ber meg nå om cd key. Har sjekket coveret, manualen og filer i mappen men det er ikke cd key noen plasser. Hva er dette for noe?! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg stakk og spiste middag til frokost jeg Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Det var jo spennende.. kom nettop hjem med Joint task force. Har innstallert det, og startet det nå. Spiller ber meg nå om cd key. Har sjekket coveret, manualen og filer i mappen men det er ikke cd key noen plasser. Hva er dette for noe?! 7400527[/snapback] Må være en feil... du må bare tilbake til butikken og spørre om en ny en... Endret 1. desember 2006 av brd Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Det var jo spennende.. kom nettop hjem med Joint task force. Har innstallert det, og startet det nå. Spiller ber meg nå om cd key. Har sjekket coveret, manualen og filer i mappen men det er ikke cd key noen plasser. Hva er dette for noe?! 7400527[/snapback] Må være en feil... du må bare tilbake til butikken og spørre om en ny en... 7400538[/snapback] #"/¤%%(&(! Nå er jeg så moralsk korrekt å faktisk kjøper et spill.. hrmph! Edit, nvm fant den haha! Den er på forsida av manualen med sort skrift i et mørkt område-- jaja.. Endret 1. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det var jo spennende.. kom nettop hjem med Joint task force. Har innstallert det, og startet det nå. Spiller ber meg nå om cd key. Har sjekket coveret, manualen og filer i mappen men det er ikke cd key noen plasser. Hva er dette for noe?! 7400527[/snapback] Må være en feil... du må bare tilbake til butikken og spørre om en ny en... 7400538[/snapback] ta med deg balltre, så er du sikker Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 sjekka siste side i manualen? under cden i coveret ? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er jo visse plasser å "skaffe" slike.. skal ikke nevne noen her. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) fant det som sagt! For en teit plass å ha den.. bruker jo å være nederst på baksiden i en hvit rubrikk eller noe.. Måtte faktisk studere forsiden av manualen hehe Herlig spill! Endret 1. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Aww, nå er jeg virkelig langt nede, nesten så jeg blir emo. Jeg tapte et slag sjakk mot en kamerat; jeg ble ydmyket, knust, voldtatt og det som verre var. Aldri har jeg skammet meg mer. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vil kappe av meg armen, så jeg forhåpentligvis slipper jobb? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Aww, nå er jeg virkelig langt nede, nesten så jeg blir emo. Jeg tapte et slag sjakk mot en kamerat; jeg ble ydmyket, knust, voldtatt og det som verre var. Aldri har jeg skammet meg mer. 7400636[/snapback] Kan jeg å tape i sjakk mot han? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Og der gikk dagen til helvete! *faens satan* Endret 1. desember 2006 av mushi Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva er det nå mushi? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er bare så forbanna lei av å være sjuk. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Drikk tran og ta vitaminene dine. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Drikk tran og ta vitaminene dine. 7400728[/snapback] Riktig LarsP! Du har skjønt gamet! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg gjør det, men det hjelper ingenting. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Siden det er 1. des har jeg laget meg ny juleavatar = ) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Noen som vil kappe av meg armen, så jeg forhåpentligvis slipper jobb? 7400653[/snapback] Liker armen din, jeg Kom deg på jobb, nå Så skal jeg få sendt inn oppgaven min.. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg ser på meg selv som heldig. Er aldri syk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg