Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får håpe dere ikke slakter meg nå. Men på "Mine Innlegg" jeg vil gjerne se hva JEG har svart. Er det mulig? så jeg slipper å bla gjennom hver side av tråden for å sjekke.

Hvis ikke alle har lagt seg da

7910697[/snapback]

Trykk på "Finn brukernes innlegg" på profilen din. Den er oppe til høyre.

Lenke til kommentar

FAEN! Var visst en gammel pakke med egg i kjøleskapet som gikk ut 17.12-06, stekte meg 3 egg fra den pakken. Nå nettopp åpnet jeg kjøleskapet og tenkte "Hey, det var jo ikke sånne egg jeg kjøpte tidligere denne uka" og der hånflirte datostemplingen av meg.

Merkelig nok så har jeg vært helt fin i magen, inntil jeg fant ut av datostemplingen. Hjernen min leker med meg!

Lenke til kommentar

Det er en grunn til at det står "BEST FØR xx.xx.xx" istedetfor "Du Dør hvis du spiser det etter xx.xx.xx".

Maten blir ikke automatisk ødelagt selv om den passerer den magiske stempeldatoen fabrikken har printa på eska.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Huff skal opp klokken kvart på 8. Kjør til byn handle vin for å så reise på fjellet å stå på ski... Så skal jeg på fest når jeg kommer hjem igjen fra fjellet... Noe sier meg at under 3 timer søvn er litt lite. Trenger hjelp så det ikek blir 2 noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Huff skal opp klokken kvart på 8. Kjør til byn handle vin for å så reise på fjellet å stå på ski... Så skal jeg på fest når jeg kommer hjem igjen fra fjellet... Noe sier meg at under 3 timer søvn er litt lite. Trenger hjelp så det ikek blir 2 noen som har noen tips?

7910823[/snapback]

Å skru av pcen kan fungere ;)

--------

Snart ferdig med å se Borat. Synes ikke filmen var så genial som alle mener. Ganske opphypa film :p

Lenke til kommentar

Ja prøvde det... Abstinense ble for store....

Nei seriøst det fungerte ikke. Finnes ikke trøtt. Døgnet skulle vert noen timer lenger. Håper vi kolonoserer en planet i nærmeste fremtid der et døgn varer i 35 timer eller noe sånt. Eller vi kan bremse rotasjonen til jorden så jeg får ordentlig døgnrytme...

Lenke til kommentar
Ha ha, jeg la meg til å sove, drømte om at jeg lå og posta i SO og våkna for å gjøre det.

Det kalles abstinenser :p

Jeg drømte om Bundy o_O

7910838[/snapback]

Hvordan drømte om meg?

Skjedde dette helt sånn plutselig eller liker du å mekke pc om natten?

7910839[/snapback]

Bytta kabinett, og orka ikke bruke sånn front port til audio, har ikke bruk for det uansett. Ble litt bekymra når jeg ikke hadde lyd :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...