Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen mann skal få blande sin sæd med min sæd heller. Leken er uaktuell.

7910501[/snapback]

Så hvis du er med i en orgie og så tømmer deg i ei dame som allerede har blitt pult av noen før, kommer du da til å la være å komme i henne?

7910514[/snapback]

Oh, minner meg om en historie en kamerat foralte meg ^^

Var på en fest og kameraten hans hadde fått med seg ei jente ut på badet, der setter a seg på kne og suger. Han kommer, hu svelger, ferdig og de går hver sin vei.

Ca 5 minutter etter går han inn på doen igjen, der ser han kameraten sin stå å kline med med denne jenta som akkuratt hadde svelget unna. Han som ble sugd lo seg halvt ihjel, han som klina med jenta endte opp med å pusse tenna resten av kvelden ^^

Lenke til kommentar

Luremus er triste saker..

Men hva om man gjør om runk på kjeksen til en lag sport? 1 gutt og 1 jente på hvert lag. Gutten trenger egentlig bare å stå der, mens jenta gjør jobben med hånda. Det tapende laget kan enten dele kjeksen, eller så spiser jenta den! :p

Historien til -RedHead- har jeg hørt om her i bygda og! Hadde tatt en ekstra tannpuss for å si det sånn!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Oh, minner meg om en historie en kamerat foralte meg ^^

Var på en fest og kameraten hans hadde fått med seg ei jente ut på badet, der setter a seg på kne og suger. Han kommer, hu svelger, ferdig og de går hver sin vei.

Ca 5 minutter etter går han inn på doen igjen, der ser han kameraten sin stå å kline med med denne jenta som akkuratt hadde svelget unna. Han som ble sugd lo seg halvt ihjel, han som klina med jenta endte opp med å pusse tenna resten av kvelden ^^

7910538[/snapback]

Gammel røverhistorie den der..
b-real når du er på jobb kan du gjøre sånn at nummer ikke vises i telefonkatalogen?

7910546[/snapback]

Nei, da må du ringe 1880. 1881 har intet med telefonkatalogen å gjøre.
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært siste fyren i historien hadde jeg nå prøvd å fått meg en BJ jeg også, siden dama tydeligvis ikka var så kostbar.

fredrik: ikke razz, men apple! blandes med eplenektar eller andre eple-ting, og man smaker ikke sprit i det hele tatt.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...