Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hørt at Runk på kjeksen er en lek som stammer i fra college miljøet i Usa.. det er vel sikkert morsomt når man er litt i farta.. :nei:

Roger Moore er i mine øyne, bare en fløtepus i forhold til dalton og scean connery!

Thunderball er en ganske bra Bond film. Du har dog også Never say never som er en James Bond film med samme historie.( den er utenom james bond samlinga, og er laget av noen andre folk)

Scean Connery er favoritten min også.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Nei du det kan du lure på, du er gutt, ikke jeg.. :p

neida, men ja nei, det er et jævelig godt spørsmål

7910368[/snapback]

Den synes jeg nesten var hårreisende. Skal jeg sammenliknes med lavpannede, kvalme, kåte, halvhomofile exhibisjonister bare fordi vi telfeldigvis har en legemsdel til felles? :mad:

.... :p Men seriøst, jeg skjønner virkelig ikke helt det kicket. Er det en siktekonkurranse?

redhead: Sistemann må vel ikke spise den? :sick:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Jeg har hørt at Runk på kjeksen er en lek som stammer i fra college miljøet i Usa.. det er vel sikkert morsomt når man er litt i farta.. :nei:

Roger Moore er i mine øyne, bare en fløtepus i forhold til dalton og scean connery!

Thunderball er en ganske bra Bond film. Du har dog også Never say never som er en James Bond film med samme historie.( den er utenom james bond samlinga, og er laget av noen andre folk)

Scean Connery er favoritten min også.

7910391[/snapback]

Never say never er vel connery btw?

Lenke til kommentar

Snakker vi om

Foran hver deltaker legger du en tørr kjeks og en ballong. Bli enig med deltakerne om en sang som skal synges. Lederen av leken gir et startsignal. Deltakerne starter med å spise kjeksen. Deretter skal de synge sangen. Til slutt skal de blåse opp ballongen. Den som først får ballongen til å sprekke har vunnet.

?

Lenke til kommentar
Snakker vi om

Foran hver deltaker legger du en tørr kjeks og en ballong. Bli enig med deltakerne om en sang som skal synges. Lederen av leken gir et startsignal. Deltakerne starter med å spise kjeksen. Deretter skal de synge sangen. Til slutt skal de blåse opp ballongen. Den som først får ballongen til å sprekke har vunnet.

?

7910407[/snapback]

Mer, still deg foran en kjeks og dra laksen sammen med flere andre menn med erigerte peniser og se hvem som kommer på kjeksen sist.

Disse amerikanerne...

Lenke til kommentar
Den synes jeg nesten var hårreisende. Skal jeg sammenliknes med lavpannede, kvalme, kåte, halvhomofile exhibisjonister bare fordi vi telfeldigvis har en legemsdel til felles?  :mad:

.... :p Men seriøst, jeg skjønner virkelig ikke helt det kicket. Er det en siktekonkurranse?

redhead: Sistemann må vel ikke spise den?  :sick:

7910401[/snapback]

Haha, bare tuller litt med deg da :wee:

men jo, sistemann må spise kjeksen

Snakker vi om

*snip*

?

7910407[/snapback]

Nei, her snakker vi om en gjeng som skal runke på EN mariekjeks. Den som kommer til sist må spise kjeksen.

Blir litt som bukake(skrevet riktig?) bare at dama er erstattet med en kjeks, og man skal spise kjeksen :p

Endret av -Redhead-
Lenke til kommentar

Det finnes forskjellige varianter av runk på kjeksen. De jeg kjenner til er disse:

1: Det står 3-4 gutter rundt en kjeks. alle skal runke på kjeksen, siste man som får orgasme(som fyrer løs) skal spise kjeksen med all Sæden på!

2: 3-4 gutter står rundt en kjeks. alle skal runke på kjeksen og prøve å treffe kun kjeksen,altså ikke noe søling. Dersom man bommer på kjeksen må man spise den når alle har gitt sin dose.

3: X antall gutter skal runke på en kjeks, så tar man flasketuten peker på. Den som blir "truffet" av flaska skal spise kjeksen!

btw: Connery spiller i Never say Never ja! :)

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...