Frohman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Bjarne. Digger det navnet, Bjarne. WEE! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvorfor i all verden skulle noen ville gjøre det? 7910356[/snapback] Nei du det kan du lure på, du er gutt, ikke jeg.. neida, men ja nei, det er et jævelig godt spørsmål Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Et godt valg Syntes Timoty dalton gjør en flott jobb som Bond. Han er på en måte litt mer seriøs en feks Roger Moore 7910351[/snapback] Roger moore skulle aldri fått lov til å spille bond IMO 7910363[/snapback] Vel.. Jeg liger Moore bedre en Dalton... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvem fant på den leken?7910361[/snapback] Og..det viktigste spørsmålet, hvorfor i helvette på en mariekjeks??? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvem fant på den leken?7910361[/snapback] Og..det viktigste spørsmålet, hvorfor i helvette på en mariekjeks? 7910378[/snapback] Fordi den allerede smaker litt... sæd? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Fordi den allerede smaker litt... sæd? 7910383[/snapback] Det gjør den ikke! Endret 10. februar 2007 av Stonemeister Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Vel.. Jeg liger Moore bedre en Dalton... 7910374[/snapback] Dalton var ikke blandt de beste nei... men jeg syntes han var hakket bedre enn moore. Synes moore blir litt klyse-aktig. Null eleganse. Sean Connery er selvsagt favoritten Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Jeg har hørt at Runk på kjeksen er en lek som stammer i fra college miljøet i Usa.. det er vel sikkert morsomt når man er litt i farta.. Roger Moore er i mine øyne, bare en fløtepus i forhold til dalton og scean connery! Thunderball er en ganske bra Bond film. Du har dog også Never say never som er en James Bond film med samme historie.( den er utenom james bond samlinga, og er laget av noen andre folk) Scean Connery er favoritten min også. Endret 10. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fordi den allerede smaker litt... sæd? 7910383[/snapback] For det første; Hvordan vet du hvordan sæd smaker? for det andre: Mariekjeks er IKKE et runkeobjekt! ! ! ! ! Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har hørt at Runk på kjeksen er en lek som stammer i fra college miljøet i Usa.. det er vel sikkert morsomt når man er litt i farta.. 7910391[/snapback] Vel, jeg syns hvertfall veldig synd på den som kommer sist. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Nei du det kan du lure på, du er gutt, ikke jeg.. neida, men ja nei, det er et jævelig godt spørsmål 7910368[/snapback] Den synes jeg nesten var hårreisende. Skal jeg sammenliknes med lavpannede, kvalme, kåte, halvhomofile exhibisjonister bare fordi vi telfeldigvis har en legemsdel til felles? .... Men seriøst, jeg skjønner virkelig ikke helt det kicket. Er det en siktekonkurranse? redhead: Sistemann må vel ikke spise den? Endret 10. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har hørt at Runk på kjeksen er en lek som stammer i fra college miljøet i Usa.. det er vel sikkert morsomt når man er litt i farta.. Roger Moore er i mine øyne, bare en fløtepus i forhold til dalton og scean connery! Thunderball er en ganske bra Bond film. Du har dog også Never say never som er en James Bond film med samme historie.( den er utenom james bond samlinga, og er laget av noen andre folk) Scean Connery er favoritten min også. 7910391[/snapback] Never say never er vel connery btw? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Snakker vi om Foran hver deltaker legger du en tørr kjeks og en ballong. Bli enig med deltakerne om en sang som skal synges. Lederen av leken gir et startsignal. Deltakerne starter med å spise kjeksen. Deretter skal de synge sangen. Til slutt skal de blåse opp ballongen. Den som først får ballongen til å sprekke har vunnet. ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Snakker vi om Foran hver deltaker legger du en tørr kjeks og en ballong. Bli enig med deltakerne om en sang som skal synges. Lederen av leken gir et startsignal. Deltakerne starter med å spise kjeksen. Deretter skal de synge sangen. Til slutt skal de blåse opp ballongen. Den som først får ballongen til å sprekke har vunnet. ? 7910407[/snapback] Mer, still deg foran en kjeks og dra laksen sammen med flere andre menn med erigerte peniser og se hvem som kommer på kjeksen sist. Disse amerikanerne... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Mer, still deg foran en kjeks og dra laksen sammen med flere andre menn med erigerte peniser og se hvem som kommer på kjeksen sist. 7910412[/snapback] Også må sistemann spise den? :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hmm. Jeg har hørt samme leken bare med bolle, mere plass Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Den synes jeg nesten var hårreisende. Skal jeg sammenliknes med lavpannede, kvalme, kåte, halvhomofile exhibisjonister bare fordi vi telfeldigvis har en legemsdel til felles? .... Men seriøst, jeg skjønner virkelig ikke helt det kicket. Er det en siktekonkurranse? redhead: Sistemann må vel ikke spise den? 7910401[/snapback] Haha, bare tuller litt med deg da men jo, sistemann må spise kjeksen Snakker vi om*snip* ? 7910407[/snapback] Nei, her snakker vi om en gjeng som skal runke på EN mariekjeks. Den som kommer til sist må spise kjeksen. Blir litt som bukake(skrevet riktig?) bare at dama er erstattet med en kjeks, og man skal spise kjeksen Endret 10. februar 2007 av -Redhead- Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Det finnes forskjellige varianter av runk på kjeksen. De jeg kjenner til er disse: 1: Det står 3-4 gutter rundt en kjeks. alle skal runke på kjeksen, siste man som får orgasme(som fyrer løs) skal spise kjeksen med all Sæden på! 2: 3-4 gutter står rundt en kjeks. alle skal runke på kjeksen og prøve å treffe kun kjeksen,altså ikke noe søling. Dersom man bommer på kjeksen må man spise den når alle har gitt sin dose. 3: X antall gutter skal runke på en kjeks, så tar man flasketuten peker på. Den som blir "truffet" av flaska skal spise kjeksen! btw: Connery spiller i Never say Never ja! Endret 10. februar 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Mer, still deg foran en kjeks og dra laksen sammen med flere andre menn med erigerte peniser og se hvem som kommer på kjeksen sist. 7910412[/snapback] Også må sistemann spise den? :!: 7910417[/snapback] Ser sånn ut... Det gjør jo leken litt... mer oppfinnsom, men likevel, horribelt. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvorfor er jeg den eneste som ikke vet hva dette er? *skulepå* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg