Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, jeg er virkelig glad jeg har haugevis med VHSer med barne-tv fra starten av nittitallet og slutten av åttitallet.

7910091[/snapback]

Aldri kast de kassettene. Tenk den dagen du kan sette deg ned som gammel og sitte å se på barnetv og mimre tilbake. Aldri..ALDRI kast noe slikt.
Lenke til kommentar
Fader som jeg fryser..

7910116[/snapback]

Varmeovnen på rommet mitt gikk over i nattmodus, så jeg skruddew den opp en god del grader. Nå er det godt å varmt igjen. :)

Men uTor*ent har hatt en n*dlastningshastighet på 7 kb/s totalt i over ett døgn nå. :wallbash:

Lenke til kommentar
Ja, jeg er virkelig glad jeg har haugevis med VHSer med barne-tv fra starten av nittitallet og slutten av åttitallet.

7910091[/snapback]

Aldri kast de kassettene. Tenk den dagen du kan sette deg ned som gammel og sitte å se på barnetv og mimre tilbake. Aldri..ALDRI kast noe slikt.

7910107[/snapback]

Jeg kommer aldri til å kaste de.

Jeg elsker de.

Har gamle opptak av Madonnas "Dear Jessie" og Paul McCartneys "We all stand together" sammen med Kalle Klovn, Eric (han gutten som ble til hund når det klødde på nesen), Snoopy, Bevaremeg vel (en svært uheldig og klønete hund), Tassen, Asterix, Myggen, Albert Åberg, Andungen Kvakk-Kvakk, Bertha, Eli og Jarl i Portveien 2, Huset med det rare i, Sesam Stasjon +++ i massevis ^^

Lenke til kommentar
Har gamle opptak av Madonnas "Dear Jessie" og Paul McCartneys "We all stand together" sammen med Kalle Klovn, Eric (han gutten som ble til hund når det klødde på nesen), Snoopy, Bevaremeg vel (en svært uheldig og klønete hund), Tassen, Asterix, Myggen, Albert Åberg, Andungen Kvakk-Kvakk, Bertha, Eli og Jarl i Portveien 2, Huset med det rare i, Sesam Stasjon +++ i massevis ^^

7910146[/snapback]

Hei... Vil du være den nye bestevennen min?

Lenke til kommentar

7910107[/snapback]

Når han blir gammel så fins det sikkert ikke noe som kan spille av en VHS uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...