Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Barne-TV var ikke hva det en gang var. Før var det underholdning selv for voksne.

Ta f.eks Knudsen og ludviksen sin "Nå tenner vi et hus i kveld, vi tenner det for glede..det står å brenner opp seg selv og oss som er tilstede."

Det var ordentlig kvalitet over barne-tv før..nå er det bare drit.

7909997[/snapback]

De "programlederne" på Barne-TV er fryktelig elendige...

Makan til overspillere skal du helt til Ace Ventura for å finne.

Saken er bare at Jim Carrey er morsom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det var mye bedre før... Men jeg går ikke glipp av en eneste episode av u-hu heller da :D

slampamperøyene og hermetika liksom... HERLIG!

7910009[/snapback]

De må jo få det til innimellom. :D Men de bannende huleboerne og (skjærendefalskt-)syngende fjonballene er jo bare tragisk. Og det her med hundene med nummer og jeg vet ikke hva. :( Huffameien!
Lenke til kommentar
B-real, for gods sake WILL YOU THINK OF THE CHILDREN?!?

7910002[/snapback]

Han gjør nettopp det! I dag blir barna pakket inn i en faens rosa termodyne helt til de er 14 år gamle, da de blir kastet rett inn i fyll og puling! ER DET RART UNGDOMMEN ER SLIK I DAG?!

Lenke til kommentar

7910017[/snapback]

Når jeg får barn så skal jeg ha Knudsen og Ludviksen og alle de geniale seriene jeg hadde som de skal få se på ^^
Lenke til kommentar
Barne-TV var ikke hva det en gang var. Før var det underholdning selv for voksne.

Ta f.eks Knudsen og ludviksen sin "Nå tenner vi et hus i kveld, vi tenner det for glede..det står å brenner opp seg selv og oss som er tilstede."

Det var ordentlig kvalitet over barne-tv før..nå er det bare drit.

7909997[/snapback]

7910017[/snapback]

Haha, er ei dame jeg tror røyka ein joint før hun gikk på. "Ja... og no... ska vi skjå... Albert Aaberg."

Lenke til kommentar
Han gjør nettopp det! I dag blir barna pakket inn i en faens rosa termodyne helt til de er 14 år gamle, da de blir kastet rett inn i fyll og puling! ER DET RART UNGDOMMEN ER SLIK I DAG?!

7910042[/snapback]

QFT! :w00t:

De tror at man skjuler verden for dem, og vil bryte alle grenser. Hadde vi vært litt mer ærlige med dem, hadde de ikke vær så fucka i hue.. (Og andre plasser allerede i 12års-alderen.)

L4r5: Ikke nevn dem. Jeg grøsser. Fakta, jeg grøsser vireklig. Hvor ble det av Pernille og Mr. Nelson. (Jej ev ikke vedd for bjøvnev Pevnille. Hjelp! en bjøvn!)

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

7910017[/snapback]

Når jeg får barn så skal jeg ha Knudsen og Ludviksen og alle de geniale seriene jeg hadde som de skal få se på ^^

7910048[/snapback]

Mine barn skal se "Det var en gang et menneske".

Lenke til kommentar

7910042[/snapback]

QFT! :w00t:

De tror at man skjuler verden for dem, og vil bryte alle grenser. Hadde vi vært litt mer ærlige med dem, hadde de ikke vær så fucka i hue.. (Og andre plasser allerede i 12års-alderen.)

7910059[/snapback]

Sant. Jeg er fjorten og om rundt 2-3 måneder blir jeg sendt rett inn i livet. W00t. :w00t:

Men ja, mamma har pakke meg inn i bobleplast.

Lenke til kommentar
Mine barn skal se "Det var en gang et menneske".

7910062[/snapback]

DITTO!

*notere bak øret*

7910070[/snapback]

Jeg visste du var enig. :)

7910074[/snapback]

Hvem er det som ikke kan være enig i den da?

Det er jo en av de beste seriene ever!

Lenke til kommentar
Og seriøst: Hva er greia med Teletubbies? Verre møl skal du leite lenge etter... Men ungene elsker det da :dontgetit:

7910053[/snapback]

Lille Kylling, Fimlene, Gnottene...

Nei, æsj... Sesam Stasjon er best!

Og BTW, Hermetika, høres ut som et drittdårlig coverband... til Metallica, of course.

7910073[/snapback]

Gnottene er NESTEN like ille som teletubbies, men bare nesten.

Men ikke diss U-hu! :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...