NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trond-Viggo er sannsynligvis Norges morsomste mann i live! 7909884[/snapback] Det er han kanskje ikke, men jeg håper han tar over for anne kath i nytt på nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trond-Viggo er sannsynligvis Norges morsomste mann i live! 7909884[/snapback] Cannot locate funnies... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Trond-Viggo er sannsynligvis Norges morsomste mann i live! 7909884[/snapback] Jeg klarer ikke å se humoren med den rødhåra kjerringa han spiller... Det bare "JAAAA" og "NEEEEI" og... ikke morsomt. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg tisser og bæsjer rundt dataen min. 7909877[/snapback] Nops, du er bare attentionwhore nå 7909883[/snapback] Pass deg, jeg Cuttaper deg! Cuttape er den nye emotapen. (emotypo-en ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Nja, hu dama er kanskje irriterende, men mannen har geniale sanger, og jeg ler meg skakk av flere av sketsjene hans ^^ Vaktmestern er jo bare herlig Endret 9. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!: 7909922[/snapback] Foretrekker ett annet program. Husker ikke hva det heter, men det var innmari lærerikt og handlet om skrukken. Kanskje tidenes mest lærerike program. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!: 7909922[/snapback] Og, da kan dere se her, hvordan sædcellene svømmer frem mot egget. Svømmer fremover, og mange kommer ikke frem (drysser taustumper på gulvet), men DENNE, den kommer frem, ser dere. Og så, så begynner den å BLANDE seg med egget. (Knar plastelinsædcellen inn i den store røde plastelineggcellen.) :!: Øret var litt ekkelt, husker jeg... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Flode er da ikke så verst han heller. Det samme gjelder jo vaktmesteren også. Trond Viggo er artig, han. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!: 7909922[/snapback] Foretrekker ett annet program. Husker ikke hva det heter, men det var innmari lærerikt og handlet om skrukken. Kanskje tidenes mest lærerike program. 7909936[/snapback] "Det er kanskje 500.000.000, det er like mange mennesker som i Norge, Danmark, Sverige, Finland, Island, Tyskland, Frankriket og Spania, det. " Æsj, hvordan havnet "You Raise Me Up" på playlista my, og mest av alt, hvorfor hører på den? Får avhomofisere meg med litt Led. Endret 9. februar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Også hiver'n noen sædceller hit og noen dit... Priceless og dette ble sendt som barne-tv Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Nu vel, jeg syns i alle fall mannen er hysterisk morsom! Og Flode og alle sangene hans er bare geniale. Endret 9. februar 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Alt på Komplett.no`s Super Weekend-side er feilpriset! Førpris! 2795! Kjøp - 2795! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!: 7909922[/snapback] Og, da kan dere se her, hvordan sædcellene svømmer frem mot egget. Svømmer fremover, og mange kommer ikke frem (drysser taustumper på gulvet), men DENNE, den kommer frem, ser dere. Og så, så begynner den å BLANDE seg med egget. (Knar plastelinsædcellen inn i den store røde plastelineggcellen.) :!: Øret var litt ekkelt, husker jeg... 7909951[/snapback] Det er så utrolig tåpelig at det er bra! Ler meg skakk hver gang jeg ser hvor idiotisk han ser ut når han skal forklare med den rolige og tydelige stemmen sin. Også, uttaler det sed... Noe sånt som "I spermsprut (husker ikke eksakte ord) er det 300 millioner sedceller, det er like mye som det bor i england, frankrike og tyskland tilsammen". Bare bull... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Også hiver'n noen sædceller hit og noen dit... Priceless og dette ble sendt som barne-tv 7909967[/snapback] Barne-TV var ikke hva det en gang var. Før var det underholdning selv for voksne. Ta f.eks Knudsen og ludviksen sin "Nå tenner vi et hus i kveld, vi tenner det for glede..det står å brenner opp seg selv og oss som er tilstede." Det var ordentlig kvalitet over barne-tv før..nå er det bare drit. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) B-real, for gods sake WILL YOU THINK OF THE CHILDREN?!? Endret 9. februar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Alt var så mye bedre før .... ... eller var det egentlig det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Barne-TV var ikke hva det en gang var. Før var det underholdning selv for voksne. Ta f.eks Knudsen og ludviksen sin "Nå tenner vi et hus i kveld, vi tenner det for glede..det står å brenner opp seg selv og oss som er tilstede." Det var ordentlig kvalitet over barne-tv før..nå er det bare drit. 7909997[/snapback] Ja det var mye bedre før... Men jeg går ikke glipp av en eneste episode av u-hu heller da slampamperøyene og hermetika liksom... HERLIG! Endret 9. februar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Weehee! ## ser på tråden! HEI ##! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 B-real, for gods sake WILL YOU THINK OF THE CHILDREN?!?7910002[/snapback] Hva med ungene? NorthGarden: Var ikke det jeg sa da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg