Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!:

7909922[/snapback]

Foretrekker ett annet program. Husker ikke hva det heter, men det var innmari lærerikt og handlet om skrukken.

Kanskje tidenes mest lærerike program. :)

Lenke til kommentar
Eneste morsomme Trond Viggo har kommet med er den serien om kroppen... Men den EIER jo totalt og da :!:

7909922[/snapback]

Og, da kan dere se her, hvordan sædcellene svømmer frem mot egget. Svømmer fremover, og mange kommer ikke frem (drysser taustumper på gulvet), men DENNE, den kommer frem, ser dere. Og så, så begynner den å BLANDE seg med egget. (Knar plastelinsædcellen inn i den store røde plastelineggcellen.) :!:

Øret var litt ekkelt, husker jeg...

Lenke til kommentar

7909922[/snapback]

Foretrekker ett annet program. Husker ikke hva det heter, men det var innmari lærerikt og handlet om skrukken.

Kanskje tidenes mest lærerike program. :)

7909936[/snapback]

"Det er kanskje 500.000.000, det er like mange mennesker som i Norge, Danmark, Sverige, Finland, Island, Tyskland, Frankriket og Spania, det. :) "

Æsj, hvordan havnet "You Raise Me Up" på playlista my, og mest av alt, hvorfor hører på den? Får avhomofisere meg med litt Led.

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar

7909922[/snapback]

Og, da kan dere se her, hvordan sædcellene svømmer frem mot egget. Svømmer fremover, og mange kommer ikke frem (drysser taustumper på gulvet), men DENNE, den kommer frem, ser dere. Og så, så begynner den å BLANDE seg med egget. (Knar plastelinsædcellen inn i den store røde plastelineggcellen.) :!:

Øret var litt ekkelt, husker jeg...

7909951[/snapback]

Det er så utrolig tåpelig at det er bra! Ler meg skakk hver gang jeg ser hvor idiotisk han ser ut når han skal forklare med den rolige og tydelige stemmen sin.

Også, uttaler det sed...

Noe sånt som "I spermsprut (husker ikke eksakte ord) er det 300 millioner sedceller, det er like mye som det bor i england, frankrike og tyskland tilsammen".

Bare bull...

Lenke til kommentar
Også hiver'n noen sædceller hit og noen dit...

Priceless

og dette ble sendt som barne-tv

7909967[/snapback]

Barne-TV var ikke hva det en gang var. Før var det underholdning selv for voksne.

Ta f.eks Knudsen og ludviksen sin "Nå tenner vi et hus i kveld, vi tenner det for glede..det står å brenner opp seg selv og oss som er tilstede."

Det var ordentlig kvalitet over barne-tv før..nå er det bare drit.

Lenke til kommentar
Barne-TV var ikke hva det en gang var. Før var det underholdning selv for voksne.

Ta f.eks Knudsen og ludviksen sin "Nå tenner vi et hus i kveld, vi tenner det for glede..det står å brenner opp seg selv og oss som er tilstede."

Det var ordentlig kvalitet over barne-tv før..nå er det bare drit.

7909997[/snapback]

Ja det var mye bedre før... Men jeg går ikke glipp av en eneste episode av u-hu heller da :D

slampamperøyene og hermetika liksom... HERLIG!

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...