Niqābninja Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Trenger det bli så ille da? kan jo faktisk være koselig noen ganger...Men du hadde kanskje andre planer? 7904878[/snapback] Det kan bli koselig, men.. Å ha meg og mamma så tett oppå hverandre over litt tid er som regel en dårlig idé.. *lade mp3-spiller og finne fram bok* Endret 9. februar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bah. Nå har feberen komt tilbake igjen Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Bazukh var den første jeg adda på msn fra forumet, hehe vi går way back Måtte bare si det heh Endret 9. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har ikke adda noen på msn fra forumet jeg. Noen få som har adda meg, men ikke mange. I guess i'm not popular Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Bah. Nå har feberen komt tilbake igjen 7904936[/snapback] i stedenfor å whine om det til ett helt forum, kan du gjerne ta litt ibux eller noe annet febernedsettende. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 i stedenfor å whine om det til ett helt forum, kan du gjerne ta litt ibux eller noe annet febernedsettende. 7904952[/snapback] Ta en Stor P, 4 ganger om dagen, påfør salve om nødvendig Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg liker å whine når jeg er sjuk. Siden jeg ca aldri er sjuk blir det ikke så mye whining heller. Så når jeg først er sjuk, så foretrekker jeg å whine så mye som mulig fordi ingen vet hvor lenge det blir til neste gang. Og tro meg, jeg tar ibux og slikt. Bare det at det ikke hjelper Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 i stedenfor å whine om det til ett helt forum, kan du gjerne ta litt ibux eller noe annet febernedsettende. 7904952[/snapback] Ta en Stor P, 4 ganger om dagen, påfør salve om nødvendig 7904975[/snapback] HEHELOL, den var dagens Den Store P! Og her sitter jeg igjen med samme oppgave som i går kveld og prøver å kode den dritten ferdig. Jeg har en evig while-løkke som går i evig loop mongojava. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har ikke adda noen på msn fra forumet jeg. Noen få som har adda meg, men ikke mange.I guess i'm not popular 7904950[/snapback] De eneste jeg har adda er bazukh og demille, etter det har 3 gutter adda meg.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 er det noe gærnt med gutter? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 er det noe gærnt med gutter? 7905007[/snapback] Nei egentlig ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg kan ikke huske hvem jeg har adda, men flerfoldige har adda meg KittyCat, spiller gjerne ludo med deg. Så slipper jeg å kjede meg så alt for mye, og det er uansett så kjedelig å spille alene, så når du ville spille så ble smurfen glad Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 er det noe gærnt med gutter? 7905007[/snapback] Ja. Kommer jeg til å dø nå? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ja. Kommer jeg til å dø nå? 7905029[/snapback] Neida, jenter er enda verre så Lenke til kommentar
Anira Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Der er jeg helt enig, Den store P Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Der er jeg helt enig, Den store P 7905050[/snapback] Best for deg! Hehe neeeida Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Faen. Skrubbsulten. Tror man får mekke suppe snart..må innom butikken for noen ingredienser først. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dette må ha vært dagens mest bortkastede gjerning noen sinne. Sto opp 0830 og stakk ut å måket snø så jeg kunne få den forbanna dritbilen fri, men neida..jeg sto i 3 satans kvarter før jeg fikk den lille røde dritbilen løs og kom meg avgårde. Når jeg først kom til skagen så var selvsagt ikke flyet kommet og forsinkelser. Så jeg ventet der i 1 og en halv time på flyet i fra Tromsø, men neida...det kom i 4-tida. Så jeg stakk hjem og fikk mora til å hente han. Og tror du faen steike i helvette at jeg ikke satt meg fast med den satans mongolide fettbilen klarte å sette seg fast PÅ FLAT MARK!!! ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! Skal kjøre den ned nå fra kåken og så skal jeg aldri..ALDRI kjøre den bilen mere på vinterføre om så jeg blir betalt for det! DRITDAG! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 *bla bla* 7905131[/snapback] Hehe vinter eier Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hehe vinter eier 7905138[/snapback] Vinter er kos så lenge du ikke eier en rød toyota scarlett eller hva faen den dritbilen heter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg