Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Nettopp ;)

Og hun var emolike, det kunne bli sånn:

"Synes du jeg er stygg? Vær ærlig!"

"Neida, du er ikke stygg. Jeg elsker deg jo."

"Du lyver! Jeg er styyyyggg!! *gråte*"

7399756[/snapback]

Å det er så grusomt, ex'n min sa alltid, jeg er så feit, jeg bare, ja, ho har aldri sett så stygt på meg noen gang, så begynte ho å grine og løp inn p åbadet, jeg satt å så på tv, ho kom ut igjen, hvorfor kom du ikke etter meg? hvorfor kalte du meg feit? *snufse* Jeg svarer, fordi du gnauler så jævlig om det hele tia, så jeg tenkte det var det du ville høre, da stoppa ho opp og tenkte seg om litt :p

7399781[/snapback]

Maria klager ikke på utseendet sitt. Jeg er så utrolig glad for det :wee:

Kan være fordi jeg er veldig flink til å fortelle henne hvor fantastisk pen hun er <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm.... jeg liker ikke geografi

hva er det du syns er jævlig bra med geografi?

kan noen som er litt mindre nerd svare?

7399773[/snapback]

Hva faen er du slags dott? Kan noen som er mindre "kul" svare?

Geografi i år er spennende fordi læreren min er dritkul. Faget er chill, men ikke morsomt.

I fjor var det spennende både fordi læreren min er tøff, og fordi det var spennende pensum (hovedsakelig demografi o.l., hvilket jeg finner spennende)

7399787[/snapback]

careface!

:shrug:

7399806[/snapback]

Ikke en halv kjeft vil ha deg her, du sprer bare dritt. Go away plx

Lenke til kommentar
Kan være fordi jeg er veldig flink til å fortelle henne hvor fantastisk pen hun er <3

7399795[/snapback]

For guds skyld ikke slutt med det! Da blir det, hvorfor sier du ikke at jeg er pen? Du gjorde det hele tia før, bla bla bla!

7399824[/snapback]

Pfft. Har allerede begynt med det, og jeg tror jeg kommer til å fortsette med det bestandig. Jeg sier bestandig det jeg føler.

Lenke til kommentar

Det er bra noen ganger og andre ikke fullt så bra, faen jenter er jævla kompliserte! SLUTT MED DET!

Hvorfor kan dere ikke bare ta til takke med det dere har og leve for øyeblikket? Ligge å holde rundt hverandre og kose :love:

Som jeg ser på når herr brun og marie gjør hele tia, det er så vakkert

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Geografi er moro da. husker vi hadde det i tiende klasse og så hadde vi 4 uker på å pugge alle hovedstedene i Europa. Greit å kunne dem fra før da :D

7399796[/snapback]

Ungdomsskolegeografi og vgsgeografi er to vidt forskjellige ting.

Jeg halverte karakteren min :p

Det er hun så det så! Iallfall sist jeg sjekket :ph34r:

7399842[/snapback]

Jeg tror ikke noe på deg.

Det finnes ikke sånne jenter.

7399854[/snapback]

Word! :ermm:

Herr Brun: Dama di er definitivt mann.

----------------

Wiu. Virkelig flott. Nå har jeg ikke under 15% fravær i noen fag. Nydelig, Ida >.<

Lenke til kommentar
Geografi er moro da. husker vi hadde det i tiende klasse og så hadde vi 4 uker på å pugge alle hovedstedene i Europa. Greit å kunne dem fra før da :D

7399796[/snapback]

Ungdomsskolegeografi og vgsgeografi er to vidt forskjellige ting.

Jeg halverte karakteren min :p

Hehe OK. glad jeg ikke har det på vgs da :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...