Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Selv fortrekker jeg å kutte meg selv da :)

7904125[/snapback]

Jeg pleier å kutte meg for å plassere smerten. Når det kommer til å påføre andre den, foretrekker jeg klipping. :wee:

7904129[/snapback]

For å være ærlig så skjønte jeg ikke en dritt av det du skrev men ja ok :) Jeg er litt trøtt jeg.

Over til noe annet; Du skulle ha sett meg på sykkelen idag. The Fast and the Furious: Oslo Drift (2007) skal jeg si deg.

Endret av euroshopper
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DÆVEN SATAN!

Nå sitter jeg fast med den forbanna idiotbilen og kommer meg faen ikke av flekken. Jeg viste at det kom til å bli som dette her!

7904078[/snapback]

Jeg siter bare en ting.

LOL. Savner nordlendinger som banner. Det er så vakker glød over banninga dems.

Lenke til kommentar
For å være ærlig så skjønte jeg ikke en dritt av det du skrev men ja ok :) Jeg er litt trøtt jeg.

Over til noe annet; Du skulle ha sett meg på sykkelen idag. The Fast and the Furious: Oslo Drift (2007) skal jeg si deg.

7904139[/snapback]

La meg forklare:

b-real ville dø. Jeg ville påføre han smerte. Jeg elsker å klippe, derfor ville jeg klippe han i hjæl.

MEN når det kommer til å påføre meg selv smerte foretrekker jeg kutting, framfor klipping.

Sykkel er lol.

Lenke til kommentar
DÆVEN SATAN!

Nå sitter jeg fast med den forbanna idiotbilen og kommer meg faen ikke av flekken. Jeg viste at det kom til å bli som dette her!

7904078[/snapback]

Jeg siter bare en ting.

LOL. Savner nordlendinger som banner. Det er så vakker glød over banninga dems.

7904146[/snapback]

Vi har alltid vært her, Neppe ;) Vi bare gidder ikke å banne på forumet, så altfor mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...