MrLeftfield Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Nei, gamle tradisjoner er aldri gyldig grunn, jeg bare lurte, sidendu sa "dagens ungdom". Jeg trur dagens ungdom har det ganske mye friere når det gjelder sex og annen omgang med det motsatte kjønn, men det kan innimellom virke som følelser er mer tabu en noen gang. ( I hvert fall på u.skolen. -Har intrykk av at det er mye bedre på vgs.) 7903235[/snapback] det som er problemet og kanskje. FOR mye frihet? Folk tenker mer på sex enn følelser? Noen bruker sex som våpen for å skade andre fordi noen har skada dem, FORDI noen har skada dem igjen. Evig lenke, det der. Og det er det ingen har makt til å stoppe. Det bare er sånn. Det er kun hvert enkelt person som kan utvikle seg slik at det kommer ingen skade ut fra sin egen side. Men så er det jo de som vil skade folk, og DA kommer en naturlig prosess: å forsvare seg. Og da går det skade mot skade, and here we go again. Føkka greier det der. Finnes ingen reel løsning på det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Føkka greier det der. Finnes ingen reel løsning på det. 7903254[/snapback] Lære folk fra barnsben av at man ikke forsvarer seg ved å hevne seg på uskyldige. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Føkka greier det der. Finnes ingen reel løsning på det. 7903254[/snapback] Lære folk fra barnsben av at man ikke forsvarer seg ved å hevne seg på uskyldige. 7903268[/snapback] god idè faktisk. Oppdatert pedagog kurs på vei snart eller? Men ja. Det hadde hjulpet vil jeg si. Men så finnes det jo foreldre som gir full faen. Mine bar skal faen ikke være sånne ass. edit: but "liek" siden jeg har kjeda vettet ut av alle med min deep talk, legger jeg meg nå. Databaser på timeplanen i morgen :/ God natt! Endret 8. februar 2007 av MrLeftfield Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) god idè faktisk. Oppdatert pedagog kurs på vei snart eller? Men ja. Det hadde hjulpet vil jeg si. Men så finnes det jo foreldre som gir full faen. Mine bar skal faen ikke være sånne ass. edit: but "liek" siden jeg har kjeda vettet ut av alle med min deep talk, legger jeg meg nå. Databaser på timeplanen i morgen :/ God natt! 7903279[/snapback] Kanksje jeg skal studere pedagogi? Jeg har fri i morgen. edit: Og natta, ja. Endret 8. februar 2007 av NgZ Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ingen som har postet her på over en time Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Mrleftfield sin filosofering gikk nok høyt over hodet på de fleste, så de gikk og la seg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmm...så har Anna Nicole Smith dødd også. :O Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 det er nok en sannsynlig forklaring. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg føler meg litt ensom her. Og jeg får ikke sove, men ejg er stuptrøtt. Og jeg skal redigere hår i morgen. Så jeg burde sove. EDIT: Jeg skrev faktisk REDIGERE hår. Jeg skal stripe håret til en venninne. Endret 9. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Haha, du har styrt for mye med filredigering eller photoshop når du sier "redigere hår". Jeg skal bare skrive jobbsøknad i morgen, så jeg kan sove lenge. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Føler meg noe ensom jeg også. Prøvde å sove lenge, men har så vondt i halsen at hvert åndedrag er smertefullt. Så jeg få ikke sove. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Uffda. Fortsatt syk, Nyhus? Jeg skal slutte å redigere bilder. Begynner å "snakke" photoshop. Eller nei. Jeg liker det. La ut et nytt bilde på deviantart i dag ^_^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Uffda. Fortsatt syk, Nyhus? 7903665[/snapback] Jupp, har det ganske fælt egentlig. Først slutt mellom meg og dama, så sykdomshelvete. Føler at jeg er randen av å bli emo her Eller kanskje ikke. Men uansett; Life sucks, the you die. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Snakke mediespråk er farlig, folk ser rart på deg o_0 Synes Far Away-bildet ditt var kult selv om det sikkert er teknisk pirk med utbrenthet og sånn. greenegg var litt for trykt ned i bildekanten IMO, men han så jo ganske nedtrykt ut også. Ble litt mye hvitt (nesten) ensfarget fyll, synes jeg. Kan være gjenstand for lange tolkninger begge bildene da. -Nyhus-: Sykdom er kjipt. Jeg har gåt og halvsnufset nesten en uke nå, men håper jeg slipper å bli skikkelig syk. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) :\ Først dumpa, så syk. Jo, jeg tror du er i en bølgedal, jeg. ^_^ Men det går over. "Exept for death and paying tax everything in life is only for now" EDIT: NGZ: Du kan få se originalene, jeg redigerte litt, men TLZ foreslo å fjerne skyggen nederst og levle opp lysheten, og jeg ble helt okei fornøyd med det, det skal liksom være sånn. :] Endret 9. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 :\Først dumpa, så syk. Jo, jeg tror du er i en bølgedal, jeg. ^_^ 7903676[/snapback] Nja, ble jo ikke dumpa, vi ble enige om det, men det var fortsatt utrolig trist. Og om dette er en bølgedal, ser det ut som at den freser nedover i full guffe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Gjør ofte det. Når det først går nedover går det som oftest rett til helvete dritfort. Desto større oppturer ^^ Jah. Jeg kjeder meg igjen. Og hører på Björk. Burde gjøre meg søvnig.. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 EDIT: NGZ: Du kan få se originalene, jeg redigerte litt, men TLZ foreslo å fjerne skyggen nederst og levle opp lysheten, og jeg ble helt okei fornøyd med det, det skal liksom være sånn. :] 7903676[/snapback] Tenke meg det, egentlig. Men jeg synes nå lysheten ble litt "skarpt" levlet da. Nyhus:Enten kan du være glad fordi det kunne vært verre, eller du kan være glad for at det bare kan bli bedre. (Ja, klisjé, jeg vet det. ) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Har ikke dem på denne pc'en. Faen, jeg hater å ikke ha adminrettigheter på min egen, fordømte pc >_< Helvete og. Jeg vil ikke en gang ha denne modellen >< Blææh. EDIT: Forresten, noen Bergensere som vil låne meg sånn.. bling-wannabe-diamanthalsbånd? Fordi jeg skal ta et bilde som heter "Diamonds are a girls best friend" og jeg har ikke sånne smykker xD Og originalideen vil jeg ikke gjennomføre, pga at jeg ikke vil være naken. Oo Edit2: Dere er kjedelige. Good day. I said GOOD DAY! Endret 9. februar 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Nyhus:Enten kan du være glad fordi det kunne vært verre, eller du kan være glad for at det bare kan bli bedre. (Ja, klisjé, jeg vet det. ) 7903692[/snapback] Vet du ikke at hver gang noen sier noe i den gaten, blir ting alltid værre :-| Men ja, både du og eplefe har kanskje rett. Ting kan kanskje kun gå oppover igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg