Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
mmmmaaa! Allah Akbar!

7903046[/snapback]

Og poenget med den posten var hva?

Cut the crap og post iallefall NOE og ikke bare random bullshit.

MrLeftfield: Neida, syns det er flott at folk spør andre folk ut. Det er bra og folk skal gå "WIIIIHAA!"

7903064[/snapback]

Det va no djævelsk.

Lenke til kommentar
mmmmaaa! Allah Akbar!

7903046[/snapback]

Og poenget med den posten var hva?

Cut the crap og post iallefall NOE og ikke bare random bullshit.

MrLeftfield: Neida, syns det er flott at folk spør andre folk ut. Det er bra og folk skal gå "WIIIIHAA!"

7903064[/snapback]

takk gud, det finnes iaff EN som har ordentlig holdning til slikt.

Lenke til kommentar
er det virkelig så krise om en kar ber ut en jente på date nå for tiden? MÅ alle gå "wooooooooooooo" ricky lake style og fortelle alt og alle hvor lame/tamt det var.

7903051[/snapback]

H... hæ? :wee: Endret av Knut Erik
Lenke til kommentar
Så noen Hjerte til hjerte?

Det er så flaut men samtidig dritmorsomt å se på :D

7903090[/snapback]

var ikke direkte, men. Du skjønner hva jeg mener. Hva HVIS han hadde gjort det da? Er det rart dagens ungdom er mobba to the bone og sliter med selvtillig når det finnes *(bremser meg ned nå)* som går helt apeshit på det og føkker opp hele situasjonen. Jeg ser det altfor ofte, og ikke kun på nett heller. "HæhHÆhÆhHÆhÆ du ba hu ut, faen taaaaper ass". Det er ikke alltid det blir sagt slik, men det blir hvertfall oppfattet slik.

Lenke til kommentar
Det va no djævelsk.

7903074[/snapback]

Nei det var ikke djevelsk i det hele tatt. Det er reglene på dette forumet og i denne threaden, kan du ikke akseptere det så kan du forlate og det gjelder for alle andre her også egentlig.
Skal jeg mekke etterpå =D

7903097[/snapback]

Mekke? Keke..prater man koder her eller? :ermm:

MrLeftfield: Du har så rett så rett. Det er ikke alle i dag som tørr å stå imot felleskapet og kjøre det løpet de selv egentlig vil og det er skammelig oppførsel egentlig.

Lenke til kommentar
MrLeftfield: Du har så rett så rett. Det er ikke alle i dag som tørr å stå imot felleskapet og kjøre det løpet de selv egentlig vil og det er skammelig oppførsel egentlig.

7903146[/snapback]

det er garantert også grunnen til at så mange gode mennesker er fortsatt single. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg :shrug: Jeg er ingen Gud eller messiah eller what-have-you, jeg kan ikke forandre mennesker, det vil jeg ikke heller. Men sunn fornuft er noe alle burde ha klart for seg. Kanskje "Hitch" burde være pensum i stedenfor lame "hva skjer under fødselen" og "Dop er ille!" filmer på ungdomsskolen / VGS?

NgZ: at det har alltid vært sånn betyr ikke at det er riktig. Think higher, bigger. Se på et enda større bilde. Det MÅ ikke være riktig hvis det har alltid vært sånn. En eller annen må få ræva i gir og faktisk stå for sine meninger og bli pressa med i gjenger som du ikke engang vil være en del av, for så å gå rundt og si "Fy faen, jeg VAAAR så sjittings, erre mulig. Husker faen ikke en dritt, vøtt. Men dæææven, hu dama jeg pula var fiiiin ass. Jævlig fin one-night'er, gutter."

Lenke til kommentar
Jeg er sår i øynene. Det suger.

7903208[/snapback]

jeg klør i ræva mi, det suger enda mer. I.WIN.

7903213[/snapback]

Hva om jeg sier jeg klør i ræve og er sår i øynene da?

Jo, da lyver jeg, for jeg klør ikke i ræva. Men jeg har vondt i halsen, feber og andre gudsforlatte greier.

Lenke til kommentar
Om folk vil spørre folk ut, er det nevnte individers egen sak, og alle andre skal bare gi faen i å gi sine uttrykk om hvor lame og tamt det er.

7903201[/snapback]

Men det er akkurat det så utroooolig mange ikke gjør dessverre. Ikke stå for egne meninger og bare dilte etter resten.
Lenke til kommentar
NgZ: at det har alltid vært sånn betyr ikke at det er riktig. Think higher, bigger. Se på et enda større bilde. Det MÅ ikke være riktig hvis det har alltid vært sånn. En eller annen må få ræva i gir og faktisk stå for sine meninger og bli pressa med i gjenger som du ikke engang vil være en del av, for så å gå rundt og si "Fy faen, jeg VAAAR så sjittings, erre mulig. Husker faen ikke en dritt, vøtt. Men dæææven, hu dama jeg pula var fiiiin ass. Jævlig fin one-night'er, gutter."

7903196[/snapback]

Nei, gamle tradisjoner er aldri gyldig grunn, jeg bare lurte, sidendu sa "dagens ungdom". Jeg trur dagens ungdom har det ganske mye friere når det gjelder sex og annen omgang med det motsatte kjønn, men det kan innimellom virke som følelser er mer tabu en noen gang. ( I hvert fall på u.skolen. -Har intrykk av at det er mye bedre på vgs.)

Lenke til kommentar
Om folk vil spørre folk ut, er det nevnte individers egen sak, og alle andre skal bare gi faen i å gi sine uttrykk om hvor lame og tamt det er.

7903201[/snapback]

Men det er akkurat det så utroooolig mange ikke gjør dessverre. Ikke stå for egne meninger og bare dilte etter resten.

7903231[/snapback]

Vanlig er kjedelig, rar er spesiell, spesiell er bra :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...