mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Håper for guds skyld ikke huseier er hjemme. Har ikke giddi å sjekka. Babypusen går amokk. Jeg tror ikke hun tåler musikk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg sender kanskje et par meldinger i uka. Må jo ringe folka her, dem gidder jo ikke ha penger på kortet :\ Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og til søndag er det første advent...Noen som har snø på utsia huset sitt da? Er ikke noe snø i arendal, ligger vel på en 10 garder ca Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og til søndag er det første advent...Noen som har snø på utsia huset sitt da? Er ikke noe snø i arendal, ligger vel på en 10 garder ca 7399743[/snapback] Vi fikk snø allerede midt i november. Men den er borte nå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det regner og er vel rundt 5 grader ute her. Vi ligger flere titalls mil nord for polarsirkelen ffs! Hva faen er det som skjer? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 er 7 grader her Jeg vil så gjerne ha snø. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hva syns dere om geografi? har time nå........ Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Prøv å ha eksen min som kjæreste da. Man blir kalt stille om man ikke sender en melding hvert kvarter. 7399659[/snapback] Kjenner til det! Spesielt vis det er en sjalu kjæreste/ex, Hva holder du på med siden u ikke svarer? Roter du med noen? har du sex? er du ikke gla i meg lengre? 7399671[/snapback] Nettopp Og hun var emolike, det kunne bli sånn: "Synes du jeg er stygg? Vær ærlig!" "Neida, du er ikke stygg. Jeg elsker deg jo." "Du lyver! Jeg er styyyyggg!! *gråte*" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hva syns dere om geografi? har time nå........ 7399755[/snapback] Geografi er spennende ene og alene fordi læreren vår er dritkul! I fjor var det et spennende fag (Frankrike...), her suger det. Jeg driter i geologi og klima, jeg vil ha demografi! =/ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 9,5 grader ute og det blåser som faen. Røyken blåste inn i munnen min igjen når jeg henta posten Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hva syns dere om geografi? har time nå........ 7399755[/snapback] Geografi er stas. Mer chill fag skal du lete lenge etter HAr du obligatorisk VK1-geo eller valgfag? Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hmmm.... jeg liker ikke geografi hva er det du syns er jævlig bra med geografi? kan noen som er litt mindre nerd svare? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ohmygod, kuk i databasen. Jeg hater access! Jeg hater også skoledager til 15.20 på fredager. meh, noen som har sett Borat eller ? vurderer å se den i kveld. Endret 1. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ohmygod, kuk i databasen. Jeg hater access! 7399774[/snapback] jeg elsker access! Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nettopp Og hun var emolike, det kunne bli sånn: "Synes du jeg er stygg? Vær ærlig!" "Neida, du er ikke stygg. Jeg elsker deg jo." "Du lyver! Jeg er styyyyggg!! *gråte*" 7399756[/snapback] Å det er så grusomt, ex'n min sa alltid, jeg er så feit, jeg bare, ja, ho har aldri sett så stygt på meg noen gang, så begynte ho å grine og løp inn p åbadet, jeg satt å så på tv, ho kom ut igjen, hvorfor kom du ikke etter meg? hvorfor kalte du meg feit? *snufse* Jeg svarer, fordi du gnauler så jævlig om det hele tia, så jeg tenkte det var det du ville høre, da stoppa ho opp og tenkte seg om litt Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 er 8.9'C her. Og det her kaller dem desember Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hmmm.... jeg liker ikke geografi hva er det du syns er jævlig bra med geografi? kan noen som er litt mindre nerd svare? 7399773[/snapback] Hva faen er du slags dott? Kan noen som er mindre "kul" svare? Geografi i år er spennende fordi læreren min er dritkul. Faget er chill, men ikke morsomt. I fjor var det spennende både fordi læreren min er tøff, og fordi det var spennende pensum (hovedsakelig demografi o.l., hvilket jeg finner spennende) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vi fikk snø allerede midt i november. Men den er borte nå. 7399746[/snapback] Samma her hva syns dere om geografi? har time nå........ 7399755[/snapback] Geografi suger hæstkuk! Gla jeg er ferdig med det.. Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 er 8.9'C her. Og det her kaller dem desember 7399782[/snapback] dra til svalbard hvis du vil fryse! slutt å klage! Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vi fikk snø allerede midt i november. Men den er borte nå. 7399746[/snapback] Samma her hva syns dere om geografi? har time nå........ 7399755[/snapback] Geografi suger hæstkuk! Gla jeg er ferdig med det.. 7399791[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg