Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor? fordi det er 0 vits. Selvom alle andre vil kose på meg og trøste meg og "njawww, kosepå", så vil ikke det hjelpe en damn shit for mitt problem. Jeg angriper deg ikke, Demille. Jeg bare prøver å få deg til å forstå at du ikke har det så jævlig ille. Jeg kjenner en del på forumet RETT HER faktisk som har det laaaaangt laaaaangt verre. Og, vet du hva? de whiner ikke, og de overlever.

7902529[/snapback]

Jeg whiner vel?

Faen, jeg har så lyst på å være normal, ikke vold.. Neida :tease:

Lager nudler nå jeg.

7902587[/snapback]

altså, du har et realt problem. Og jeg har på ingen måte siktet til deg. Jeg har aldri vært like ille på søvn, men jeg har opplevd en god del dårlig søvn og halvveis insomnia i mitt liv. Man føler seg helt ræva, rett og slett.

Lenke til kommentar
altså, du har et realt problem. Og jeg har på ingen måte siktet til deg. Jeg har aldri vært like ille på søvn, men jeg har opplevd en god del dårlig søvn og halvveis insomnia i mitt liv. Man føler seg helt ræva, rett og slett.

7902652[/snapback]

Ååjoda, kjipt å være oppe i dagesvis. Blir så lite å gjøre etter man har rydda alt osv. Og når man sovner av på en trapp i friminuttet..

Har blitt jævlig trøtt i rundt 18:00 tida i det siste, sikkert fordi jeg ikke har drukket noe særlig koffein for å holde meg våken om dagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...