Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare glem det han sa du :) . syns du skal gjøre som du vil . må jo ha det litt gøy

7902370[/snapback]

Hehe, jeg tar det ikke så nær meg. Hadde han derimot vært en jeg kjenner rl så.

7902433[/snapback]

Har jeg noen gang gjort det? Ikke på den måten, og da ikke seriøst. Menmen :wee:

Aww, vi lar det være.

Lenke til kommentar

poenget mitt i kveld er at det er en del folk her som går helt emo/deepshit fordi de ikke har det helt bra. Hey, ryggen min detter fra hverandre. Hver gang jeg legger meg i senga, så vrir jeg meg fordi det gjør pissvondt, jeg har ikke råd til lege heller, iaff ikke denne mnd. Jeg sitter i kassa, opptill 9 timer, og det blir verre. Whiner jeg om det? nei.

Hvorfor? fordi det er 0 vits. Selvom alle andre vil kose på meg og trøste meg og "njawww, kosepå", så vil ikke det hjelpe en damn shit for mitt problem. Jeg angriper deg ikke, Demille. Jeg bare prøver å få deg til å forstå at du ikke har det så jævlig ille. Jeg kjenner en del på forumet RETT HER faktisk som har det laaaaangt laaaaangt verre. Og, vet du hva? de whiner ikke, og de overlever.

Lenke til kommentar
hehe..jasså . lurer på hvordan den fungerer :) . hakker tenner også :S geez

7902549[/snapback]

Det fungerer helt optimalt.

Det er ganske enkelt i grunn. Du henger rundt meg, med alle fordeler det medfører, en dag eller to, og blir vartet opp og pleid døgnet rundt. Og vips...

Lenke til kommentar
Hvorfor? fordi det er 0 vits. Selvom alle andre vil kose på meg og trøste meg og "njawww, kosepå", så vil ikke det hjelpe en damn shit for mitt problem. Jeg angriper deg ikke, Demille. Jeg bare prøver å få deg til å forstå at du ikke har det så jævlig ille. Jeg kjenner en del på forumet RETT HER faktisk som har det laaaaangt laaaaangt verre. Og, vet du hva? de whiner ikke, og de overlever.

7902529[/snapback]

Jeg whiner vel?

Faen, jeg har så lyst på å være normal, ikke vold.. Neida :tease:

Lager nudler nå jeg.

Lenke til kommentar

7902529[/snapback]

Jeg vet jeg ikke har det ille, jeg har det faktisk bra.. Har aldri påstått at jeg har det så ille heller :dontgetit:

..Jeg er bare ikke seriøs her. Det at jeg sier om kos og sånt er bare kødd, og det med at jeg trodde det var fredag, det så jeg ikke på som whining. Jeg bare trodde det var det, ettersom uka har gått sakte.

Men skjønner noe av hva du mener, og greit.

Lenke til kommentar
hehe..jasså . lurer på hvordan den fungerer :) . hakker tenner også :S geez

7902549[/snapback]

Det fungerer helt optimalt.

Det er ganske enkelt i grunn. Du henger rundt meg, med alle fordeler det medfører, en dag eller to, og blir vartet opp og pleid døgnet rundt. Og vips...

7902576[/snapback]

alt jeg trenger nå er egentlig litt varme :) . eller..jeg har jo et teppe og peis da . men det funker ikke :S

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...